2703
2553
عنوان

5 راه حل تعمیر یخچال و فریزر

437 بازدید | 3 پست

 5 راه حل تعمیر یخچال و فریزر


راهکارهای تعمیر یخچال و فریزر

آیا می دانید یخچال ها برای ایمن و م vaccثر نگه داشتن واکسن ها بسیار مهم هستند؟ تنها از این طریق ، تجهیزات تبرید به نجات جان افراد کمک می کند.


در خانه ها و مشاغل ، یخچال ها نقش اساسی در جلوگیری از فساد مواد غذایی دارند. علاوه بر این ، این وسایل به افزایش دسترسی به غذا کمک می کند و منجر به کاهش قیمت مواد غذایی می شود.


بنابراین ، پی بردن به سرد بودن یخچال شما می تواند باعث ایجاد وحشت شود ، به خصوص اگر چند روز پیش آن را بارگذاری کرده باشید. اگر در لاس وگاس زندگی می کنید ، جایی که گرما می تواند فساد غذا را تسریع کند ، می تواند حتی نگران کننده تر باشد.


با این حال ، قبل از اینکه مضطرب شوید ، بدانید که چند مرحله ساده در مورد چگونگی تعمیر یخچال که سرد نمی شود وجود دارد. در بسیاری از موارد ، علت تمیز کردن و تمیز کردن یخچال به راحتی قابل حل است.


برای این منظور ، ما این راهنما را تهیه کردیم که شامل اصلی ترین عاملان پشت یخچال غیر خنک کننده است. قبل از تماس با کارشناس تعمیر یخچال ، تعدادی از اصلاحاتی را که می توانید امتحان کنید جمع بندی کنیم.


1. ترموستات یا تنظیم کنترل سرد نادرست

در یخچال های قدیمی ترموستات ها دستگیره هایی هستند که در داخل دستگاه یافت می شوند. روی آنها اعدادی وجود دارد که میزان خنک کنندگی را نشان می دهد (مانند 1 تا 5 ، با 5 سردترین). در یخچال های مدرن تر ، کنترل می تواند یک دکمه دیجیتالی یا صفحه لمسی درست بیرون درب یخچال باشد.



2. یخچال اضافه بار

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 60 درصد از مردم ایالات متحده باقی مانده خود را در یخچال فراموش می کنند. این در حالی است که تقریباً همین درصد از مردم می گویند از هدر دادن غذا متنفر هستند.


نکته این است که تمام مواد غذایی ذخیره شده و در یخچال شما گیر کرده اند می توانند در مشکلات خنک کننده آن مثر باشند. برای شروع ، ظروف انباشته شده می توانند مانع جریان هوا در داخل دستگاه شوند. در نتیجه ، هوای سرد نمی تواند به طور موثر گردش کند ، بنابراین برخی از قسمت های یخچال شما سرد نمی شود.


بار اضافی یخچال شما می تواند دریچه های آن را مسدود کرده و در نتیجه گردش هوا نامناسب باشد.


محتویات یخچال خود را بررسی کنید تا ببینید کدام غذای باقی مانده را هنوز می توانید بخورید و کدام را باید بریزید. به گفته کارشناسان بهداشتی ، غذای باقی مانده در یخچال ظرف سه تا چهار روز بی خطر است. از آنجا ، آنها می توانند خطر مسمومیت غذایی باشند.


3. واشر معیوب

واشر یخچال مهر و موم است که در امتداد محیط درب دستگاه اجرا می شود. وظیفه واشر ایجاد یک مهر و موم محکم برای اطمینان از ماندن هوای خنک در داخل یخچال است. اگر یخچالی به سبک فرانسوی دارید ، هر درب دارای واشر است.


با گذشت زمان ، واشرهای یخچال می توانند با خاک ، زباله ، گرد و غبار ، چربی ، آلودگی و در برخی موارد حتی قالب کپک بزنند. آن لایه های کثیفی می تواند منجر به تشکیل واشر یک مهر و موم ناقص شود. در نتیجه ، مقداری از هوای سرد داخل دستگاه می تواند خارج شود.



اگر یخچال قدیمی دارید ، واشر ممکن است آسیب هایی مانند ترک و سوراخ داشته باشد. همچنین ممکن است مهر و موم بسیار شکننده یا ساییده شده باشد تا یک مهر و موم موثر ایجاد شود. در این حالت ، بهتر است با تعمیر یخچال تماس بگیرید تا واشر معیوب به سرعت تعویض شود.


4. ایجاد رسوب روی کویل های یخچال

سیم پیچ های یخچال حرارت را که از داخل بیرون آمده و توسط دستگاه تولید می شود ، پخش می کند. مانند هر سطح دیگری در خانه شما ، این سیم پیچ ها همچنین می توانند لایه هایی از گرد و غبار و زباله ایجاد کنند. اگر حیوانات خانگی دارید ، خز و شوره آنها نیز می تواند این اجزای یخچال را بپوشاند.


اگر اجازه دهید کویل ها کثیف شوند ، آزادسازی حرارت برای آنها دشوار می شود. به این ترتیب ، باقی مانده مانند یک ژاکت عمل می کند ، که از خروج گرما از کویل ها جلوگیری می کند.


نکته این است که اتلاف گرما برای عملکرد م aثر یخچال بسیار مهم است. اگر نتواند گرما تولید کند ، دمای داخلی دستگاه دچار مشکل می شود. علاوه بر این ، می تواند حدود 35 درصد بیشتر از مصرف عادی انرژی مصرف کند.


بنابراین ، اگر یخچال شما خنک نشود حتی اگر در تنظیمات مناسب باشد یا بیش از حد بارگیری نشده باشد ، ممکن است سیم پیچ ها مقصر باشند.


خوشبختانه ، تمیز کردن سیم پیچ ها ممکن است به سادگی با جاروبرقی یا پاک کردن آلودگی انجام شود. هنگام انجام این کار ، مطمئن شوید یخچال شما وصل نشده است زیرا نمی خواهید دچار برق گرفتگی شوید.


5. طرفداران یا موتور یخچال خراب شده

یخچال های مدرن بدون یخ معمولا دو فن دارند. یکی فن کندانسور است. دیگری فن اواپراتور است. هر دو فن برای خنک کننده کارآمد و عملکرد یخچال شما بسیار مهم هستند.

https://www.repairsidebyside.com/refrigerator-repair

عیب یابی و تعمیر سم کشی و فیوز ساختمان با اعزام برقکار با تجربه در سریع ترین زمان ممکن در تمامی مناطق تهران با تیم تک فازه : 850 64 64 0912

با افتخار تک فازه با پیش از ۱۰ سال سابقه و درصد رضایت بالای مشتریان در حوزه برق ساختمان به ارائه خدمات شبانه روزی به شما دوستان مشغول میباشد.

https://www.takfaze.com/

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

تنظیم دما یا درجه یخچال فریزر بکو شامل؛ چرخاندن ولوم یخچال بکو قدیمی ترموستاتی روی اعداد 4 یا 5 در فصل تابستان (گرم) و روی اعداد 1 تا 2 در فصل زمستان (سرد) می‌باشد همچنین در یخچال جدید بکو که از نوع دیجیتالی (هوشمند) است، روش تنظیم دمای یخچال بکو شامل فشردن دکمه و رساندن درجه یخچال فریزر بکو جدید به اعداد 3 تا 21- سانتی گراد بوده که مناسب فصل تابستان (گرم) است و همچمین ست کردن دمای یخچال فریزر بکو هوشمند روی اعداد 4 تا 19- که مناسب فصل زمستان (سرد) می‌باشد.


2456
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2719
2712
2687
2717