2703
2553

چه شما یک رستوران دار با یخچال و یا صاحب خانه با یخچال کوچک باشید ، هر دو برای تازه ماندن غذا ضروری هستند. بنابراین ، بهترین راه برای جلوگیری از خراب شدن غذا در صورت خراب شدن یخچال مطمئن شما چیست؟ یک تریلر یخچال می تواند غذا را در مقیاس تجاری ذخیره کند ، در حالی که لوازم خانگی با برخی از تکنیک های ذخیره سازی مفید کمک موقت دریافت می کند. بیاموزید که چگونه یخچال را خراب کنید تا معیشت شما یا وعده غذایی بعدی شما ذخیره شود.


نکات حفظ غذا: چگونه وقتی یخچال خراب است غذا را سرد نگه داریم

هنگامی که یخچال شما از کار می افتد ، طراوت غذای شما روی یک ساعت تیک تاک قرار می گیرد. این که آیا شما منتظر تعمیر هستید یا برق دوباره برقرار می شود ، فقط تا زمان خرابی بیشتر موارد زمان زیادی وجود دارد. برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی و ضررهای مالی ، در اینجا چگونگی سرد نگه داشتن غذا هنگامی که یخچال در مقیاس بزرگ و کوچک شکسته می شود ، آورده شده است.


یخچال فریزر خنک نمی شود

هر کس در صنعت خدمات غذایی می داند که تازه ماندن غذای منجمد و یخچال برای امرار معاش شما ضروری است. بنابراین وقتی متوجه می شوید یخچال فریزر شما آنطور که باید خنک نمی شود ، تریلرهای یخچال و اجاره فریزر اضطراری بهترین گزینه های حفاظتی هستند.


اجاره تریلر یخچال و/یا فریزر به سرعت مقادیر زیادی از مواد غذایی را در دمای مناسب خود نگه می دارد در حالی که منتظر تعمیر مجدد هستید. بعلاوه ، هزینه اجاره اسمی هزاران نفر در غذای تلف شده صرفه جویی می کند و خطر بیماری های ناشی از غذا را به دلیل ذخیره نادرست از بین می برد.


چگونه هنگام خراب شدن یخچال غذا را ذخیره کنیم؟

نمی دانید وقتی یخچال در خانه خراب است چگونه غذا را سرد نگه دارید؟ در حالی که گزینه های بیشتری برای ذخیره مواد غذایی در منزل وجود دارد ، آنها شامل نظارت مکرر برای حفظ دمای مناسب هستند. غذاهای یخ زده باید در دمای 0 درجه سانتیگراد نگهداری شوند در حالی که اقلام یخچال باید در دمای 40 درجه سانتیگراد یا کمتر از آن قرار بگیرند تا از فساد جلوگیری شود.


این گزینه ها نحوه سرد نگه داشتن غذا بدون یخچال در انتظار تعمیر یخچال مسکونی را توضیح می دهد:


کولر را بسته بندی کنید: یک کولر مناسب بسته بندی شده می تواند در صورت لزوم غذای یخ زده را نگهداری کرده یا اقلام یخچال را به مدت 2-4 روز خنک نگه دارد. برای حداکثر کارایی ، بسته های یخ ، مکعب یا یخ خشک را بین ردیف های مواد غذایی قرار دهید و اقلام یخ زده را در قسمت پایین نگه دارید. روی آن میوه و سبزیجات و یک لایه نهایی یخ بگذارید. کولر را در مکانی خنک نگه دارید و دمای آن را مرتباً کنترل کنید و در صورت نیاز یخ را جایگزین کنید.

از فریزر خود استفاده کنید: همه اقلام یخچال را فوراً به فریزر منتقل کنید ، جایی که درجه حرارت در آن سردتر خواهد ماند. اقلام را نزدیک هم قرار دهید تا تماس به حفظ دمای آنها کمک کند. تا جایی که ممکن است از بازکردن در فریزر خودداری کنید اما برای جلوگیری از فساد ، دمای داخلی را کنترل کنید.

محصولات را با ماسه نگهداری کنید: اگر سرد شدن یخچال شما یک شبه متوقف شد ، میوه ها و سبزیجات ریشه دار را با پر کردن ماسه های درشت تر از ماسه نگه دارید. این باعث کاهش رطوبت می شود که باعث خراب شدن محصول می شود و می تواند برخی میوه ها و سبزیجات را که در طول شب گرم شده اند نجات دهد.

چگونه یخچال را بدون برق سرد نگه داریم

در حالی که هرگز نمی توانید به طور کامل برای قطع برق برنامه ریزی کنید ، آماده سازی مناسب می تواند به یخچال شما کمک کند تا برق دوباره برقرار شود.


از این نکات برای خنک نگه داشتن یخچال در هنگام قطع برق استفاده کنید:


یخ را در دسترس خود نگه دارید: ذخیره کردن یخ آماده در هر زمان می تواند به حفظ دمای فریزر برای مدت طولانی تر در هنگام قطع برق کمک کند.

اقلام گروهی را به هم نزدیک کنید: تماس با ما غذا را قادر می سازد تا خنکی مشترک را حفظ کند. از آنجا که گرما افزایش می یابد ، قرار دادن اجسام نزدیک یکدیگر در انتهای فریزر یا یخچال نیز می تواند آنها را سردتر و طولانی تر نگه دارد.

درها را بسته نگه دارید: با درهای بسته ، یخچال ذخیره شده می تواند 4 ساعت خنک بماند ، در حالی که یک فریزر کامل به مدت 2 روز سرد می ماند.

آگاهی از نحوه سرد نگه داشتن غذا هنگام شکستن یخچال می تواند کیف پول شما و همچنین ذخیره مواد غذایی شما را حفظ کند. خواه نیاز به تعمیر سریع و یا بهترین اجاره تریلر یخچال ساکرامنتو دارید ، برای خدمات سریع و حرفه ای با تعمیر لوازم خانگی Lake تماس بگیرید!

برای دسترسی به سایت تعمیر یخچال، کلیک کنید.

کی حال داره اینو بخونه 


تبلیغ؟ 

ما را از “چوب خدا” ترساندندولی…به “بوسه خدا” امیدوارمان نکردنددر حالیکه خداوند کلامش را با “الرحمن و الرحیم” آغاز می کندبارش بوسه های “بی منت” خداوند را برایتان آرزومندم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2719
2712
2687
2717