2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یکی از دغدغه همیشگی بسیاری از ما داشتن چهره جوان و زیباست. یکی از مهمترین بخشهایی صورت که در جوانی چهره نقش بسزایی دارد، بافت لب می باشد. تزریق سم بوتولینوم نوع آ یا همان بوتاکس به ناحیه لب می‌تواند اثرات مثبت یا فواید جوانسازی متعددی داشته باشد.

از مهمترین کاربردهای تزریق بوتاکس به لب می توان به استفاده از آن به منظور رفع خطوط و چروک های روی لب ، حجیم سازی ، درمان گامی اسمیل (لبخند لثه ای) اشاره کرد.

در ویدیو بالا نحوه تزریق بوتاکس لب و مزایا و مراقبتهای قبل بعد از تزریق توضیح داده شده است.

در این مقاله به کاربرد های تزریق بوتاکس لب و تشریح انواع بوتاکس لب ، فواید ، عوارض ، میزان ماندگاری ، مراقبت های قبل و بعد و هزینه آن می پردازیم.

همانطور که در مقاله "بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند" گفته شد، تزریق بوتاکس در بدن علاوه بر کاربردهای جوانسازی و کاربردهای درمانی نیز دارد. که در این مقاله به بررسی کاربرد های جوانسازی تزریق بوتاکس لب می پردازیم.

بوتاکس لب چیست

از آنجا که بوتاکس برای درمان چین و چروک های پویا که با انقباض عضلات شکل می گیرند موثر است، چنانچه این خطوط عمیق تر شده و تبدیل به چروک ثابت شوند ممکن است بوتاکس راه حل مناسبی برای درمان این خطوط نباشد و گزینه های دیگر از جمله روش لایه برداری با CO2 فرکشنال یا تزریق ژل لب مناسب باشد.

تکنیک تزریق بوتاکس در لب فوقانی بسیار حساس و دقیق می باشد؛ چرا که ممکن است بر روی حرکات عادی عضله حلقوی لب تاثیر نامطلوبی بجا گذاشته و عوارضی از قبیل کج شدن لب و اختلال در صحبت کردن و غذا خوردن ایجاد شود هر چند که این عوارض موقتی هستند و بعد از چند هفته بر طرف می شوند.

خرید بوتاکس مناسب، در کیفیت نتیجه عمل تزریق و کاهش عوارض آن بسیار موثر و تعیین کننده است. برند های معتبر بوتاکس متنوع هستند. بوتاکس مصپورت و بوتاکس دیستون به عنوان محصولات ایرانی از محصولات پر استفاده در تزریق بوتاکس است. همچنین در بین مارک های معتبر خارجی بوتاکس دیسپورت و بوتاکس نورونوکس را می توان به عنوان برند های با قیمت مناسب نام برد.

2731

برای آشنایی با کاربردهای تزریق بوتاکس برای جوانسازی صورت و عوارض و فواید آن همچنین مراقبت های قبل و بعد از تزریق ، پیشنهاد می کنیم مقاله " تزریق بوتاکس صورت برای جوانسازی پوست " را مطالعه نمایید.

اصلاح لبخند لثه‌ای با بوتاکس

این اثر همچنین تا حدودی باعث می‌شود لب شما بزرگتر به نظر برسد. قیمت بوتاکس مسپورت نسبت به کارایی بالایی که در رفع لبخنده لته ای دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. از دیگر برند های خوشنام و با کیفیت بازار می توانیم به بوتاکس دیسپورت و بوتاکس دیستون ایرانی اشاره ای داشته باشیم. اصلاح خط خنده با تزریق بوتاکس برای ادامه ماندگاری اثر رفع خط خنده این رویه در ماه های پس از تزریق نیز باید تکرار شود. بوتاکس مسپورت کارنامه ای بسیار درخشانی در رفع خط خنده دادا می باشد.

 بوتاکس مصپورت ایرانی با سه بار تزریق بوتاکس مصپورت ایرانی می توان یک سال را پوشش داد. در براَورد هزینه نهایی عمل بوتاکس قیمت بوتاکس تزریق شده بسیار اهیمت دارد. قیمت بوتاکس دیسپورت انگلیسی با توجه به اینکه در خارج از کشور تولید می شود از قیمت بوتاکس دیستون و قیمت بوتاکس مصپورت ایرانی بالاتر است.

عزیزم منم یه چند جا بوتاکس زده بودم، چهرم خیلی مصنوعی شده بود، خیلی ظاهر بدی داشت. دوستم تو کلینیک رزیبا، بوتاکس می کنه دیدم خیلی واسش خوب کار شده بود، رفتم پیش دکترش، خیلی راضیم. چهرم شیک شده. سری بعد برو اونجا.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز