2703
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720

فیلر و ژل پرکننده آلاینا از محبوب ترین برند های موجود در بازار اروپا و خارج اروپا می باشد. این برند چندین سال است که از جایگاه خوبی در بازار برخوردار بوده است. شرکت سازنده این ژل بصورت مشترک المنافع با دیگر شرکت های معتبر ساخت فیلر های پوستی در ارتباط بوده و مقر اصلی و تولیدی این فیلر در کشور آلمان می باشد.

ژل لب آلاینا SG24 بیشترین غلظت هیالورنیک اسید را در بین دسته اس جی ژل های آلاینا دارا می باشد.  همچنین  حجم دهی به گونه ها با به کارگیری میکروکانولا به عالی ترین شکل ممکن در این فیلر  انجام می گیرد. اثرات حاصل شده از ژل آلاینا SG24 با توجه به نواحی عمیق مورد استفاده، بلند مدت خواهد بود.

ژل آلاینا M8 ، کم غلظت ترین فیلر آلاینا زیر مجموعه دسته ام بوده و بیشتر به منظور رفع چین و چروک های کم عمق ، خط اخم و پیشانی ، خطوط ریز اطراف چشم ، کانتور لب ، سیاهی زیر چشم  و کلا خطوط خیلی سطحی بکار می رود. مدت زمان ماندگاری ژل آلاینا برای زیر چشم تقریباً یک سال خواهد بود. 

خرید بهترین مارک ژل برای تزریق و خرید بهترین مارک فیلر برای پرکردن حفره ها می تواند عمل جوانسازی را برای بیمار تسهیل و مطمعن کند. ژل آلاینا ساخت آلمان متناسب با نیاز های داوطلبان جوان سازی ، قادر به رفع کردن طیف گسترده ای از مشکلات پوستی است.

پرکننده اس جی 16 حاوی غلظت 16 میلی گرم بر میلی لیتر هیالورنیک اسید بوده و د ربازار با نام ژل اسموث آلاینا هم شناخته می شود.از این ژل بیشتر برای رفع خطوط نیمه عمیق مانند خطوط افقی روی پیشانی، آبرسانی به پوست خشک استفاده می شود. قیمت انواع فیلر 16 کمی از اس جی 14 گرانتر می باشد. در بین دسته اس جی آلاینا ، قیمت ژل لب آلاینا گرانترین ژل این برند می باشد.

فیلر آلاینا برای زیر چشم از لحاظ غلظت اسید هیالورنیک در بین خانواده آلاینا کم غلظت ترین محسوب می شود. با توجه به غلظت کم هیالورونیک اسید و استفاده آن در رفع خطوط بسیار سطحی ، قیمت فیلر زیر چشم آلاینا ارزانترین محصول برند آلاینا پس از آلاینا هیدرو به حساب می آبد.


برای ژل لب پیش هر پزشکی نرین خیلیا انقد ژل میزنن طرف بد شکل میشه  دکتر شیرنگی نمونه کاراش تو ز ...

من رفتم پیش ی دکتری و خیلی طبیعی شده لبم و کاملا راضیممم

2714
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687