2703
2553
اقابزرگ قیمتاش خوبه

کجا هست؟ 

داستان کربلا داستان تباهی انسان هاست. داستان کربلا نشانگر این است که آدمی تا چه حد می‌تواند سقوط کند. خدایا نگذار از سقوط کنندگان دوره خودمان باشم خدایا مراقبم باش خدایا از فتنه هامیترسم، از آخرالزمان و فریب هایش میترسم. خدایا از آخرالزمان و مردمش میترسم، از فراموش کردن دین و دین داری و اسلام میترسم. خدایا از آخرالزمان و دین گریزی با فریب انسان بودن میترسم، آنها به اسم خوب بودن فریب می دهند و خوبی ها را ازبین می برند. آن ها باتمسخر دین داران به دین ضربه می زنند. این حربه شان است. خدایا از دل بستگی به این دنیای فانی میترسم. خدایا از فردایم میترسم. پرودگارم از عقب گرد رفتن میترسم، من از درکه میترسم. از پاپس کشیدن هنگام امتحانات و مشکلات میترسم. خدایا از تبلیغات فریبنده و هدف دار میترسم. خدایا از شکم سیری و دنیادوستی میترسم. معبودم از گم کردن راه میترسم بارالها جملات آخرم شهادت دادن به یکتایی و معبود بودن تو و به رسالت محمد(ص) و به ولایت علی (ع) باشد. خدایا کمکم کن خدایا مراقب من و مردمم ونسلم باش.خدایا کمک کن نه ظالم و نه مظلوم روزگار باشم. من در جرگه خودخواهان نباشم.پروردگارم به من و نسلم و خانواده ام کمک کن بتوانیم آن گوی آتشین آخر الزمان را در دستانمان حفظ کنیم. عزیزان اگه دلتونو شکوندم اگه ظالمانه ناراحتتون کردم به ناحق بی عدالتی کردم پای اعتقادم نذارید پای ضعیف النفسی و گناهکاریم و عدم کنترل بر نفسم بگذارید.منم ضعیفم وگنهکار .. عاشق خاکم عاشق ایرانم خدایا مراقب کشورم و مردمم باش


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720

 خیابان شهید رجایی- بعد از بیمارستان هفت تیر- نرسیده به باقرشهر- سه راه ترانسفو- بازار آرین- سیسمونی آقابزرگ



 از زمانی که تو را بین خلایق دیدم مثل یک فاتح مغرور به خود بالیدم
2714

من چوبو از تولیدی با کیفیت متوسط رو به بالا نه عالی سفارش دادم قیمتش مناسبتر از مغازه هاس..

من چوب و روروئک و لباس و پتو و حوله و یسری عروسک اینا میگیرم کلا واجبات در حد 12 13 تومن 

مهربان باشیم بخدا هیچی ازمون کم نمیشه💕

من تازه خریدم عزیزم بیست تومن شد خیلی کم نگرفتم ولی هیچ چیز غیرضرورم نگرفتم 

لباس ک کلا تا ۹ماهگی اونم خیلیییی کم فک کنم کلا بیست دست 

بقیشو خودت ادم میگیری 

وان و لاکی اینا هیچی نگرفتم 

سرویس چوب تختو کمد و گهواره 

گنجه نگرفتم بجاش سه تا شلف دیواری میزنم سه تام عروسک میگیرم همین 

کالسکه نگرفتم فقط کریر و ساک 

وسایل بهداشتیم از اون بسته ای ها نگرفتم اضاف داره فقط سه چهارتا قلم ک ضروریه

خداجونم❤️هرکی داره این متنو میخونه؛یه اتفاق خوب بنداز وسط زندگیش 

ما اول امسال خریدیم حدود ۲۵تومن شد

اگر فکر کنم بحث کردن با یک کاربر به جایی نمی‌رسه جواب نمی‌دم. بنابراین این جواب ندادن رو کم آوردن درنظر نگیر دوست عزیز. تا زمانی که حرفات عاقلانه باشه به نظرم لایق گفتگو هستی. هرجا هم فکر کردی من دارم اشتباه حرف میزنم با دلایل منطقی من رو مجاب کن. من با کمال میل عذرخواهی می کنم. با کاربرای کم سنی که خودشون رو عقل کل میدونن که کلا بحث نمیکنم چون همین نشونه ی بی عقلی شونه.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز