2703
2553

من نفهمیدم آخه چرا یه آدم انقد بیکار باشه قصه سر هم کنه؟ فقط واسه اینکه پر بازدید شه؟؟ 

خداوندا شبم را روز گردان...

مد شده انگار😶

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720
2714

واقعا دروغ بود؟!

همه چیز درست میشه ؛ دقیقا ۳۲ ام همین ماه  ساعت ۲۵  :)  . ✓ بهتر است برگردیم به دوران جاهلیت اعراب و دخترانمان را زنده به گور کنیم ، دختران که خدای نکرده حق خندیدن و عاشق شدن را ندارند ... مالک اصلی بدن و روح آنها همان مردانی هستند که به اسم غیرت سر از تنشان جدا می کنند و دیگران آنها را تحسین میکنند ...کاش کسی بود که به مردها حالی میکرد تو چه پدر باشی چه شوهر ، صاحب هیچ کدام از اعضای بدن زن نیستی ، بجای او تصمیم نگیر ، بجای او فکر نکن ، بجای او حرف نزن ، بجای او زندگی نکن و چون زور بازوی بیشتری داری ،، نه عقل بیشتر!!، به او آسیب نزن ... ما همه انسانیم عهد بستیم که انسان باشیم... کاش آدمی را آدمیب بود . (غمگینم برای تمام دختران و زنان مظلوم دنیا 💔)

از کجا فهمیدن دروغ بود؟ 

هر انسانی در طول زندگیش به دنبال معجزه میگردد.‌ و آن را در همه جا جست و جو می‌کند. در حالی که معجزه همین جاست. درون قلب هر انسانی.  آن جا که نیرو و اراده ی جز خداوند در جهان تصور نمیکنی . معجزه از ایمان شکل میگیرد. 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687