2726
عنوان

قطار بن ریل

1165 بازدید | 2 پست

با اینکه بن ریل سروش ۴ ستاره بود ،اصلا ب درد نمی‌خورد خیلی خیلی کوپه های کوچیک داره تمیز هم نبود زیاد ،من همین دیروز از تبریز ب تهران اومدم باهاش 

تعداد رای : 0
نظرسنجی
مسافرت
0
0%
نظر بدید
0
0%

  ریل و واگن  یا لینیر گاید قطعه‌ای پر استفاده در صنایع مختلف است که از دو بخش تشکیل شده : واگن و ریل. واگن یا بلوک روی ریل قرار می‌گیرد و قابلیت حرکت خطی روی ریل را دارد.

بین ریل و واگن ساچمه‌های بسیار ریزی قرار دارد که موجب تسهیل حرکت واگن می‌شوند. به دلیل وجود همین ساچمه‌هاست که شروع به حرکت واگن روی ریل به نیروی بسیار کمی نیاز دارد.

با توجه به ناچیز بودن اصکاک بین ریل و واگن، حرکت بلوک روی ریل با سرعت بسیار بالایی انجام می‌گیرد. اصکاک کم بین ریل و واگن در حرکت‌های رفت و برگشتی که باید به سرعت انجام شوند بسیار حائز اهمیت است.

ریل و واگن‌ها مناسب برای جابجایی اجسام کوچک و بزرگ در مسیر خطی هستند. در ماشین‌آلات صنعتی که متکی بر حرکت رفت و برگشتی هستند، شاهد کاربرد وسیع ریل و واگن‌ها هستیم.

در  بازار انواع مختلفی از لینیر گاید‌ها در اندازه‌های مختلف و برندهای متفاوت وجود دارند؛ مثل ریل و واگن هایوین که یکی از پراستفاده‌ترین لینیرگایدها محسوب می‌شود.

برند Hiwin یک شرکت بزرگ تایوانی است که تولیدکننده ماشین‌آلات اتوماسیون صنعتی است که البته هایوین را بیشتر با ریل و واگن‌ها و بالسکروهایش می‌شناسند. این شرکت در سال 1989 تاسیس شده است و برندی خوش‌نام در عرصه اتوماسیون صنعتی محسوب می‌شود

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز