2137
2106
عنوان

مانکن های ۱۴۰۰(چالش پاییزی)🍁🍁🍁

21916 بازدید | 3246 پست

سلام عزیزای دلم.

قصد داریم با کمک دوستان باارادمون تو پاییز یه چالش لاغری داشته باشیم و بترکونیم💪💪💪

این تاپیک فقط تا شنبه عضو گیری میکنه.

بعد از شنبه هرکی اومد شرمنده🙈

هرکی به عضو گیری نرسید میتونه خواننده خاموش تاپیک باشه باهامون پیش بره و هرسوالی داشت بپرسه ولی جزو لیستمون نیست!!!😊

هرکسی عضو شد حواسش باشه بااااید تا اخر این چالش هدف واسه خودش تعیین کنه و حتتما به هدفش برسه.

خوشگلای من ،لطفا کسی چند  دقیقه چیزی ننویسه تا من متن های آماده ای که کپی کردمو سریع بزارم.

میخوام متن ها همه پشت سر هم باشه🤗🤗🤗ممنونم ازتون.

توضیحاتم که تموم‌شد بیایید پست بزارید اسم و وزنتونو به سرگروهتون بگید و تگش کنید تا برید تو لیستشون.

مررسی😍😍😍

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜

منم هستم..البته اینجا..

همسرم و دخترای گلم بهترین هدیه ی خدا هستند😍😍خدایا  متشکرم..منم عضو گروه مانکن های ۱۴۰۰هستم...امیدوارم بتونم ب وزن هدفم برسم....وزن اولیه۶۸....وزن بعدی با کمک ملکه_اردیبهشت  رسیدم ب ۶۵....انشاءالله با کمک الناز_خانوم برسم ب وزن هدفم ک ۵۸😍😍

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستای با ارادم سلام😍

ما توی این تاپیک میخواییم گروهی وزنمونو بکاهیم😁

با روش کالری شماریه زیگزاگی😎


الان توضیحشو واستون مینویسم:


◀️واسه ی شروع باید اول برنامه ی کالری شمار داشته باشید.پیشنهاد ما مانکن یا کرفس هست.از بازار دانلودش کنید.اما نیازی نیست هزینه ی اشتراک بدید .

فقط هرچی تو طول روز میخورید وارد برنامه کنید.


◀️واسه ی بدست اوردن کالری مجازتون باید از فرمول زیر استفاده کنید:

وزن ضرب در ۲۰.منهای ۲۰۰.

جوابش ضرب در ۵.

عدد بدست آمده به علاوه ی ۱۴۰۰.

جوابی که بهش رسیدید میشه کل کالریه مجاز هفتگیتون.

🔴مثال.فرض کنید یه نفر ۷۰کیلوعه.

اول باید ۷۰ضرب در ۲۰ بکنه.میشه ۱۴۰۰

بعد این ۱۴۰۰ رو منهای ۲۰۰ بکنه.میشه ۱۲۰۰

حالا این ۱۲۰۰ رو ضرب در ۵ میشه ۶۰۰۰

و در اخر ۶۰۰۰ رو به علاوه ۱۴۰۰بکنه میشه ۷۴۰۰

این عدد ۷۴۰۰ میشه کل کالریه مجاز هفتگی.

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜

 

آقا میون کلامِتون! من رفتم اینجا و شاخ در آوردم! شما تا حالا اپ دخترونهای که بشه خرید، فروخت و گپ زد دیده بودین؟

من

اينشالله به اميد روزي كه بريم خونمون براي  اينكه شوهرم هرچه زودتر راضي به بار كردنمون بشه  واز اينجا بريم برام يك صلوات بفرستيد يا داخل دعاتون منو فراموش نكنيد🙏🏻🙏🏻🙏🏻

حالا این ۷۴۰۰ رو به صورت نوسانی و زیگزاگی بین روزهای هفته تقسیم کنه.مثلا اینطوری👇

شنبه ۸۰۰کالری

یکشنبه۷۰۰کالری

دوشنبه ۱۲۰۰کالری

و .

.

.

.


🔴دقت کنید توی این روش دوروز فست داریم.فست ۷۰۰تایی.روزهای (یکشنبه.و چهارشنبه)روزهای فست هستن و همه باااید ۷۰۰کالری بخورن.کمتر از ۷۰۰کالری ممنوعه🚫


🔴یه روز هم روز چیت داریم.مثلا میتونید یه روزی که مهمون دارید یا مهمونی هستید یا اصلا تنهایید ولی دلتون میخواد کالریه بیشتری بخورید میتونید یه روز در هفته رو بهش اختصاص بدید.

اما یادتون باشه کالریه روز چیت رو حتتتما از کالریه هفتگیتون کم کنید.مثل بقیه روزهای هفتتون.



💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜

منم هستم

زن كه باشى ترس هاى كوچكى دارى/از كوچه هاى بلند از غروب هاى خلوت و از خيابون هاى بدون عابر ميترسى/از صداى موتور سيكلت ها و دوچرخه هايى كه بى هدف در كوچه پس كوچه ها ميچرخند ميترسى/از بوق ماشين هايى كه ظهر هاى گرم تابستون جلوى پاهات ترمز ميكنند و تو فقط چهره آدم هايى رو ميبينى كه در چشم هايشان حس نوع دوستى موج ميزند/زن كه باشى ترس هاى كوچكى دارى/ مهربانى ات دست خودت نيست/خوب ميشوى حتى با آنان كه چندان با تو خوب نبوده اند/دلرحم ميشوى حتى در مقابل آنان كه چندان رحمى به تو نداشته اند/درباره ات قضاوت ميكنند درباره هر لبخندى كه بى ريا نثار هر احمقى كرده اى/درباره زيبايى هايت كه دست خودت نبوده و نيست درباره تارهاى موهايت كه بيخيال از نگاه هاى شك آلوده ى احمق ها از روسرى بيرون ريخته اند/درياره روح و جسمت،درياره تو و زن بودنت،عشقت،قضاوت ميكنند.
سلام عزیزم 

سارا‌به بچه ها بگو پست هاشونو پاک کنن.بعد خودتم سریع پاکشون کن.مطالبم پشت سر هم نمیشه اینجوری

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜

روز چیت شنبه و یکشنبه نباشه ممنوعه.چون قبل از وزن کشیه🚫

روز چیت دوتا حسن داره:✌

اول اینکه نمیزاره تو رژیم عقده ای بشیم.و از لحاظ ذهنی فک کنیم همیشه باید کم بخوریم بلکه میدونیم که توی هفته یه روزی وجود داره که اجازه داریم مثلا ۱۸۰۰تا غذا بدون نگرانی بخوریم.

دوم اینکه به بدن شوک وارد میکنه و نمیزاره بدنمون بره تو فاز قحطی و استپ وزنی بگیریم.

◀️سعی کنید توی تقسیم بندیا کالریه زیر ۷۰۰نداشته باشید.

◀️سعی کنید تو طول روز حتتتما ورزش داشته باشید تا فرآیند چربی سوزی صورت بگیره.

اگه ورزش نکنید و فقط رژیم بگیرید لاغر میشید اما به جای چربی عضلاتتون از بین میره و آخر رژیم شما میمونیدو یه بدن شل و ول و آویزون

.

🔵پس بیست دقیقه تا نیم ساعت ورزش هوازی(پیاده روی.رقص.حلقه.ایروبیک...

)و حدااقل ۱۵دقیقه ورزش قدرتی (دراز نشست.شنا دیوار.پلانک.آپ های لاغری...) داشته باشید.

🔴یکساعت قبل و یکساعت بعد از ورزش چیزی جز آب یا چای خالی نخورید.

🔴آپ لاغری در ۳۰روز رو از بازار دانلود کنید واسه ورزش های قدرتیتون.


🔴روزانه ۸ تا ۱۰لیوان آب بنوشید

🔴یک شب درمیون قرص مولتی ویتامین مینرال بخورید.


🔴سعی کنید کالریتونو بیشتر با سبزیجات و میوه ها و مغز ها و لبنیات کم چرب پر کنید.هدف ما فقط پر کردن کالری نیس بلکه درست پر کردنه.💪

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜
2050

⭕دوشنبه ها روز وزن کشی هست.

شرایط وزن کشی👇

روز قبل از وزن کشی حتما فست باشید.

صبح ناشتا باشید.

یکساعت بعد از بیدار شدنتون باشه.

حتما دستشویی رفته باشید.🙈

با ترازوی همیشگی وزن کنید.

با لباس همیشگی و در جای همیشگی.

وزن کشی از ۳روز به پریود تا روز سوم پریود کاذبه.توی این ۶روز وزن نکنید.

کسانیکه ترازو ندارن هرچه زودتر بخرن😁یا اینکه دوشنبه ها به بهداشت یا داروخانه برن و خودشونو وزن کنن.

🔴وزن کشی الزامیه بهونه نیارید خواهشا که نمیتونم برمو و .....چون هر ۳کیلو که کم کردید باید وزن جدیدتونو دوباره وارد فرمول کنید.پس کالریتون تغییر میکنه.حدااقل سعی کنید یه هفته درمیون وزن کنید.


🔴وزن کشی به جز روز دوشنبه ممنوعه🚫🚫🚫🚫⛔⛔⛔و سرگروهتون میتونه بار اول بهتون اخطار بده و بار دوم اگه تکرار کنید حذفتون کنه🔫

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜


🔵هرکسی سه هفته پشت سر هم وزن نده از سرگروهش اخطار میگیره.و اگه برای بار دوم تکرار کنه متاسفانه حذفه🔫

◀️تاپیک وزن دوشنبه ها صبح تا ظهر بازه.برید وزنتونو توش بنویسید.اینجوری👇

اسم

وزن شروع

وزن هفته قبل

وزن فعلی

هدف

هیچ پست متفرقه ای توی تاپیک وزن نزارید.کسیم تگ نکنید.فقط وزن وارد کنید.

اگه پریود بودید و وزن نکردید جلوی وزن فعلیتون این علامتو بزارین❎

ولی حتما توی تاپیک اصلی سرگروهتونو از وزنتون مطلع کنید.

لینک تاپیک وزن توی امضام هست.

🔵میتونید واسه خودتون رقیب وزنی پیدا کنید و باهم پیش برید تا انگیزه بگیرید.💪


🔵اول رژیم از خودتون عکس قدی بگیرید و اول هرماه سایزهاتونو یادداشت کنید.تا تغییراتو ببینید و انگیزه بگیرید.

🔵من گاهی اوقات چالش هایی میزارم که هممون ملزم هستیم  رعایت کنیم.نمیتونمو .شوهرم نمیزاره و .مهمونی بودمو ....ممنوعه⛔🚫


🔵قندهای مصنوعی.چربی های مضر.فست فودها.برنج و نون رو محدود کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜

🔵چندتا خوراکیه چربی سوز بهتون معرفی میکنم:

✔زیره.عرق زیره.دمنوش زیره(نیم ساعت قبل از غذا یا ورزش)

✔تخم کتان بیشتر از روزی ۲ق نخورید اسهال میاره

✔زنجبیل.دمنوش زنجبیل

✔دارچین و فلفل قرمز توی غذا

✔شکلات تلخ

✔پروتیین بیشتر

دقت کنید این خوراکی ها لاغر کننده نیستن انتظارات ماورایی نداشته باشید ازش.فقط در صورت استفاده روند چربی سوزی رو سریع تر میکنه.

ما اینجا به ۴گروه تقسیم میشیم

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜
2183

گروه اول :گروه رز بنفش کسانیکه که وزنشون بالای ۷۵کیلوعه عضو این گروه میشن.💜


گروه دوم گروه رز زرد کسانیکه وزنشون از ۶۵کیلو تا ۷۵کیلوعه.عضو این گروه میشن.💛


گروه سوم گروه رز صورتی کسانی که زیر ۶۵ کیلوهستن عضو این گروه میشن💖


گروه چهارم گروه رز سفید .کسانی تثبیت هستن عضو این گروه میشن🌼


سرگروه رز بنفش خودم هستم @abremaman      

سرگروه رز زرد ایشون هستن @ملکه_اردیبهشت        

سرگروه رز صورتی ایشون هستن @فرفرری       

سرگروه رز سفیدم ایشونن @مهسا7000

   


توی امضاتون باید بنویسین عضو گروه رز ... 

بعدش وزن شروع و وزن هفته پیش و وزن فعلی و هدف پایان چالش و هدف نهایی روبنویسین تو امضاتون.


پروفایلتونم ازین عکسا انتخاب کنید با توجه به گروهتون.

بزنید روی عکس بعد که واضح شد اسکرین بگیرید بعد برش بزنید بعدم بزارید پروفایلتون.

💜سرگروه گروه رز بنفش💜وزن شروع۱۰۸💜وزن فعلی۹۲.۵۰۰💜هدف چالش پاییزه ۸۳💜هدف نهایی ۷۵💜کمکم کن خدا جونم💜ممنونم از خودم💜با کالری شماری زیگزاگی💜هرکی دوست داشت با ما همراه بشه بیاد تاپیکم💜تاپیک آهنگ ورزشی💜تاپیک وزن💜تاپیک مانکن های ۱۴۰۰💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2184
2195
1872
2178
2117
2052
2037
2108
داغ ترین های تاپیک های امروز