2726
عنوان

واکسن کودکان

4111 بازدید | 0 پست

•••:

.


◼️ با جان فرزندانتان بازی نکنید ◼️



دکتر مازیار سلیمی متین (فوق تخصص بیماریهای عفونی)  



به راستی چه شده است که در ظرف مدتی کوتاه، کشور ما گوی سبقت را در واکسیناسیون از کشورهای دیگر می رباید! و حالا  وزیر بهداشت با یک شتابزدگی عجیب، به دنبال واکسیناسیون کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ ساله می باشد!

این شکل واکسیناسیون و با این شتابزدگی، در هیچ کدام از کشورهای دنیا مسبوق به سابقه نمی باشد و همه ی پزشکان متخصص و همه ی عقلا و دلسوزان کشور را در نگرانی شدید فرو برده است!

برای مردم عزیز ما این سوال پیش نمی آید که چرا به طور ناگهانی باید کودکانشان واکسینه شوند؟ آن هم با واکسن سینوفارم که اثرات آن بر سنین پایین، به هیچ عنوان بررسی نشده، و حتی یک صفحه گزارش مکتوب درباره ثمربخشی این واکسن چینی بر کودکان، در دست وزیر بهداشت وجود ندارد، که اگر هست به مردم نگران نشان دهد.

این بنده ی حقیر به عنوان یکی از اعضای ۱۵ نفری کمیسیون تخصصی کرونا در کشور، که به مدت دو سال در سخت ترین شرایط موجود، بهترین و منطقی ترین تصمیمات را گرفته و به مسئولین ارائه داده ایم، اعلام می کنم که شتابزدگی در واکسیناسیون کودکان با هیچ عقل سلیمی هم راستا نیست. امیدوارم وزیر بهداشت نظرات اعضای کمیسیون تخصصی کرونای کشور را مد نظر قرار دهد، و خدای ناکرده باعث خسران بیش از پیش مردم نگردد.


مازیار سلیمی متین، فوق تخصص بیماریهای عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران



.


—————————

#حقایق_را_نشر_دهیم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730