2737
2734
عنوان

خرابی فریزر

535 بازدید | 18 پست

خرابی فریزر یکی از مشکلات رایج یخچال است. وقتی یک فریزر معیوب می شود ، ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشد. در تصور اینکه چیزی بیشتر فنی است که نیاز به خدمات متخصص دارد ، عجله نکنید. گاهی اوقات ، ممکن است به یک دلیل ساده ، مانند مشکل در درب فریزر ، باشد. فریزر شما ممکن است کمتر هوادهی ، فرسوده ، پر از آوار یا تراز نادرست باشد که بر عملکرد فریزر تأثیر می گذارد.


تا انتها بخوانید تا مشکلات رایج درب فریزر را پیدا کنید که ممکن است فریزر شما را معیوب کند.


بسته نشدن مناسب

بسیاری از موارد می توانند مانع باز شدن درب فریزر به طور معمول شوند. هنگامی که زباله در اطراف آن وجود دارد ، ممکن است باعث اصطکاک درب شود که هنگام حرکت دادن آن احساس می کنید چیزی در حال مالش است.


هنگامی که درب نیز به طور نامناسب تراز می شود ، می تواند یک مشکل مشابه داشته باشد. اگر درب مجهز به آب بندی مغناطیسی نیز باشد ، ممکن است اجسام خارجی را به دام بیندازد که باعث بسته شدن مناسب درب می شود.


درب فریزر

برای برطرف کردن این مشکل ، همیشه مطمئن شوید که لولا درب عاری از آوار باشد و آزادانه حرکت کند. به طور مرتب لولا را تمیز کرده و پاک کنید و روغن را برای کاهش اصطکاک بمالید.


اگر آب بندی مغناطیسی شما دارای اجسام خارجی است ، آنها را با دقت پاک کنید تا از بین بروند.


مهر و موم معیوب و کاستور یا پا شکسته را تعویض کنید.


نشتی

هنگامی که گرد و خاک در یک واشر جمع می شود ، شکاف ها به راحتی ایجاد می شوند و منجر به نشت می شوند. همیشه هر منطقه را بررسی کنید تا از مهر و موم کامل آنها اطمینان حاصل کنید.


اگر در واشر ذرات خاک پیدا کردید ، آنها را با استفاده از آب گرم و یک اسفنج نرم تمیز کنید. برای خشک کردن مهر و موم از یک پارچه خشک استفاده کنید.


همیشه قطعات را حداقل هر ماه یکبار تمیز کنید تا از جمع شدن آوار جلوگیری کنید.


واشر فرسوده

وقتی یخچال شما قدیمی می شود ، واشر با آنها قدیمی می شود. بهترین راه حل هنگامی که واشر قدیمی می شود ، تعویض آن است. همیشه توصیه می شود آن را با یک نوار مغناطیسی جایگزین کنید ، که باعث می شود آب بندی درب بهتر شود.


درب فریزر به مدت طولانی باز می شود

داخل فریزر شما می تواند به طور کامل از یخ و یخ پر شود. یخ می تواند به درب فشار آورده و آن را باز کند.


اما چگونه به این نتیجه رسیدید که در یخچال خود یخ زیادی دارید؟ یکی از دلایل رایج باز شدن طولانی مدت درب خانه است.


اگر درب فریزر شما به محض باز شدن به درستی بسته نمی شود ، می توانید فریزر خود را یخ زده و سپس پاهای آن را تنظیم کنید.


دسته درب معیوب است

یک دسته درب شکسته یا شل همیشه کار با یخچال را برای شما سخت می کند.


اگر دستگیره درب شما شل است ، سعی کنید آن را باز کنید و آن را به درستی محکم کنید.


اگر خراب است ، باید آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید.

اطلاعات بیشتر و تعمیرات با مراجعه به https://www.repairsidebyside.com/refrigerator-repair


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738

 ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی میباشد که برای ارتقا سیستم سازمانی خود اولین شرکتی میباشد که در جهت کم کردن هزینه های خانواده ها مشاوره تلفنی تعمیر لوازم خانگی را راه اندازی کرده این امکان هزینه های خانواده ها را کم کرده و در وقت صرفه جویی میشود هزینه هایی از جمله ایاب و ذهاب تشخیص عیب و تعمیرات جزئی که خود افراد میتوانند با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

https://www.repairsidebyside.com/

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز