2726
عنوان

معرفی وبلاگهای فروش وسایل

| مشاهده متن کامل بحث + 216801 بازدید | 1151 پست

اگر به فرش دستباف علاقه مندی بیا

فرش دستباف نو و دست دوم !     خرید ، فروش و تعویض !   کلیه شهرهای ایران ، فرش تبریز ، قم ، کاشان ، نایین و ... موجود میباشد .

خرید اینترنتی     

bazdarcarpet.com

farshebazdar.ir  

اینستاگرام فرش بازدار/https://www.instagram.com/bazdar_carpet

برای خرید حضوری به دو شعبه ما مراجعه کنید. شعبه پاسداران : میدان هروی خ استاد حسن بنا پ 942 _ تلفن : 5- 22536974   _  و شعبه بازار : خیام،  ساختمان فرش ایران طبقه همکف پلاک 15 تلفن : 55899785- 55892093

لطفا قیمت هارا مقایسه کنید.

“In three words I can sum up everything Ive learned about life: it goes on.”


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

SPY24 یک بسته نرم افزاری موبایل با نصب بسیار آسان است که با نصب آن روی تلفن همراه فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور

تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین

ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تل گرام ، واتس اپ

موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه

برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

 



2728

اگر در رابطه با سازه‌های پیش ساخته و ساندویچ پانل آگاهی ندارید حتما سری به سایت پانل تونیکس بزنید. چرا که شاید باورتون نشه اما خیلی از سازه‌ها مثل سوله یا کانکس‌هایی که توی سطح شهر می‌بینیم با ساندویچ پانل ساخته میشن.

در پاسخ به سوال وبلاگ چیست باید گفت وبلاگ به انگلیسی از کلمه weblog گفته شده است که به یک مجله و یا وبسایت آنلاین گفته می‌شود که اطلاعات را انعکاس می دهد. می توان گفت به بستنی که یک و یا گروهی از نویسندگان نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف را بیان می کنند و به اشتراک می گذارند وبلاگ گفته می شود.


جهت اطلاعات بیشتر لینک    بیشتر بدانید .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز