2726

بچه ها کسی این روشو برای از بین بردن گودی جای جوش انجام داده؟؟؟ 

اصلا کسی اینجا مشکل گودی جای جوش داره اینجا؟؟ چ راهی رفتین پیشنهادتون برای صاف شدن پوست اینجوری چیه؟

شعور سطوح مختلفی دارد، بالاترین سطح آن نادیده گرفتن بیشعورهاست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
حتما بیشتر نیاز داشته پوستت یه مرکز پوستی خیلی عالی یا دکتر متخصص برو امکان نداره جواب نده بعضیا ۲.۳ ...

یعنی فیلر پرشون نمیکنه؟

شعور سطوح مختلفی دارد، بالاترین سطح آن نادیده گرفتن بیشعورهاست

ژل رووفیل ساخت شرکت کره ای کارژن (CAREGEN) می باشد. کارژن یکی از بزرگترین شرکت های دانش بنیان در جهان است که از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تحقیق، توسعه، ساخت و عرضه محصولات زیبایی و تجهیزات پزشکی با کیفیت آغاز کرده است. شرکت کارژن بدلیل استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد مبتنی بر توسعه پپتیدها در ساخت محصولات زیبایی خود از جمله ژل رووفیل و همچنین رعایت تمام استاندارد های روز دنیا، محبوبیت بسیاری میان پزشک ها و شرکت های واردکننده محصولات زیبایی پیدا کرده است.

ژل رووفیل اولترا برای پر کردن خطوط ریز روی صورت اصلاح چین و چروک های بسیار عمیق بافت پوست و حجم دهی به آن استفاده می شود. موارد کاربرد پر کننده پوستی اولترا شامل جلو سر ، پل بینی ، چین های بینی ، خطوط ماریوت ، گونه ها ، گونه توخالی ، لیفت لب ، حجم دهی فک ، چانه ، ناحیه فک پایین می باشد. 

ژل رووفیل پلاس ، دارای سوزن های فوق العاده نازکی بوده و همین امر تزریق را بسیار راحت می کند. از این پر کننده پوستی پلاس برای رفع چین و چروک و خطوط عمیق روی پوست ، حجم دهی و کانتور لب ، جلو سر ،  حجم دهی فک و چانه استفاده می کنند.

ژل رووفیل برای زیر چشم ، برای درمان خطوط نرم بکار می رود و برخلاف مدل اولترا که به نواحی عمیق پوست تزریق می شد، از این فیلر برای قسمت های سطحی پوست استفاده می کنند و تقریبا 10 ماه ماندگاری دارد. این ژل را باید در دمای 2 الی 25 درجه سانتی گراد نگهداری کنید. ژل رووفیل فاین همانند دیگر محصولات رووفیل ، دارای سوزن بسیار نازکی است که عمل تزریق ژل را بسیار آسان می کند.

 

تا اینجا به طور کامل با ژل رووفیل و انواع آن اشنا شدیم. برای آنکه بتوانیم بهترین انتخاب را در خرید فیلر رووفیل داشته باشیم، لازم است به نکاتی که در پایین به آن ها اشاره می کنیم دقت کنید. لازم به ذکر است که خرید یهترین ژل زیبایی با بهترین و معتبر ترین مارک ها برای تزریق و خرید بهترین مارک فیلر برای پرکردن حفره ها می تواند عمل جوانسازی را برای بیمار تسهیل و مطمعن کند.  قیمت ژل رووفیل برای زیر چشم در مقایسه با قیمت ژل رووفیل اولترا کمتر بوده و با  قیمت ژل لب رووفیل تقریبا برابر است.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730