2410
2553
بچه ها بیان اینجا لطفا اطلاعاتتونو در اختیار من هم قرار بدین؟
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
بیتاجان تو اصفهانی .من به تهران نزدیکترم.نمیخوام خودمو دست هر دکتری بسپرم.حداقل خیالم از دکتر ر احت باشه.اخه کلی چیزا رو هم باید در نظر بگیرم.
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است
بچه ها بیاین نظر بدین .من واسه معینی زنگ زدم گفتن این دکتر واسه نازایی و سونوگرافیه.نمیدونم پیش کی برم واسه این ییبروم مسخره که عین زالو به من چسبیده.گیجم
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است
2714
بچه ها به نظرتون من این تاپیکو الکی زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ یعنی هیشکی نمیتونه کمک کنه؟ هیشکی نرفته فیبروم عمل کنه و راضی باشه؟ بعدش بچه دار شده باشه
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است
بزرگه.10 سانت شده.شهرستان دکترا گفتن عمل.میخام برم تهران.نمیدونم کجا .میخام الکی نیام این همه راهو دست از پا دراز تر برگردم .یه دکتری که ارزششو داشته باشه.خیلی برام مهمه.چون میترسم از عمل اولا.دوما میترسم رححمو دربیارن.اخه از کار دکترا که نمیشه سر دراورد.تازه عروسی کردم.
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است
yosra جان
منم یک فیبروم دارم که نسبتا بزرگه . تا دو ماه پیش حدود پنج سانتی متر بود و الان ازش خبر ندارم!
البته من الان چهارماهه باردار هستم و قصد هم ندارم که فعلا به فیبروم دست بزنم اما چون قبلا در این مورد خیلی تحقیق کردم گفتم نتیجه اونها رو به تو هم بگم شاید به دردت بخوره

اول این که ظاهرا به وجود آمدن فیبروم ارتباط زیادی به سطح ویتامین دی بدن داره. برای همین فیبروم ها در بین زنانی که بدنشون رو در معرض نور خورشید قرار نمیدن یا از غذاهایی مثل ماهی های چرب و کره حیوانی و ... که ویتامین دی دارند زیاد استفاده نمی کنند شایعتره.

در یک تحقیق جدیدی ثابت شده که کافی بودن سطح ویتامین دی بدن، از بروز فیبروم جلوگیری می کند. در این تحقیق به موش هایی که فیبروم داشتند ویتامین دی خورانده شد و دیده شد که با بالا رفتن مقدار این ویتامین در بدن حتی فیبروم ها کمی کوچکتر شدند!
تاریخ خبر: ژوئن 2013
http://blog.doctoroz.com/in-the-news/vitamin-d-may-reduce-your-risk-for-fibroids

اگر تا حالا آزمایش ندادی ویتامین دی بدنت رو چک کن و اگه کم بود سعی کن درمانش کنی.
روزی بیست دقیقه زیر نور مستقیم خورشید(نه از پشت شیشه) قرار گرفتن کافیه که ویتامین دی بدن تامین بشه. اگه سطح ویتامین دی بدنت از عدد ۳۰ کمتر بود حتما زیر نظر یک متخصص از آمپول ویتامین دی و یا قرصش استفاده کن.
البته توجه داشته باش که بالابودن ویتامین دی هم مثل بقیه ویتامین های محلول در چربی برای بدن خیلی مضره و حتی خطر مرگ در پی داره پس سرخود و بدون انجام آزمایش از ویتامین دی استفاده نکن

دوم این که یک روش خیلی جدید برای از بین بردن فیبروم ها استفاده از روش آمبولیزاسیون هست که توسط پزشکان رادیولوژیست انجام میشه و کلا روشی بسیار غیرتهاجمی و بی خطر هست.
در این روش با استفاده از کاتتر از طریق واژن ترکیباتی رو به داخل اون شریانی که کار خونرسانی به فیبروم رو انجام میده تزریق می کنند و از این طریق ارتباط خونی فیبروم رو قطع می کنند. بعد از مدتی فیبرومی که بهش خونرسانی نشده خودش چروکیده میشه و از بین میره.
تا جاییکه من می دونم این کار در ایران فقط در بیمارستان امام خمینی تهران انجام میشه و در موردش اطلاعات دیگه ای ندارم.

سوم این که اگه نشد به روش آمبولیزاسیون فیبروم رو از بین ببری بهتره برای برداشتن فیبروم حتی فیبروم های خیلی بزرگ از لاپراسکوپی استفاده کنی که خیلی ایمن تر از روش جراحی باز هست. برای این کار دنبال دکتری باش که بیشترین مهارت رو در لاپراسکوپی داره.

با توجه به این که شما هنوز ازدواج نکردی و فرصت هم داری، بهتره عجله نکنی و کمی بیشتر تحقیق کنی و سعی کنی از طریق روش های غیرتهاجمی تر فیبرومت رو از بین ببری.

درضمن تاپیک های متعدد زدن مشکلی رو حل نمی کنه عزیزم. همین یک تاپیک رو فعال نگه دار و مرتبا اون رو به روز رسانی کن تا هم خودت از منافعش بهره مند بشی و هم دیگران بتونن بهت کمک کنند و ازت کمک بگیرند

برات ارزوی موفقیت می کنم
‎پروردگارا مادرشدن را قسمت تمام دوستان سخت کوشم قرار بده که با وجود مشکلات دلی پرامید دارند به وسعت دریاها و به محکمی کوه و به نرمی نسیم و به لطافت باران... آفریدگارا بهترین های آسمان را نصیبشان کن
Lilypie Pregnancy tickers
مرسی شبنم جان.من ازدواج کردم 2 ماهی میشه.همون دیگه .میخام برم پیش یه دکتری که خیالم راحت باشه.ولی نمیدونم کی.تازه من سینه ه ام فیبروکیستیک هم هستن که الا چن وقتی میشه دست چپم درد میکنه نمیدونم واسه اونه یا نه؟ میخام برم تهران.بچه ها بیاین اینجا تجربه هاتونو بگین.شبنم پیش کی میری؟
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است
تازه میگن امبولیزاسیون واسه اونایی که میخان باردار شن در اینده خوب نیست.نمیدونم اول باید پیش کی برم که تو این زمینه ها تبحر داشته باشه؟
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است
این هفته میخام برم تهران .چون شوهرم کارداره.دیگه احساس میکنم داره دیر میشه.چون من 30 سالمه و این فیبروم همداره بزرگ یشه.
.ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدم.
زندگی معنی پیچیده ای ندارد،همینکه تو باشی ،این تمام زندگی است
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز