2726

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

سوره عنكبوت ايه ٥٣ 

آنان شتاب در آوردن عذاب را از تو می خواهند، اگر مدتی معین [برای آنان] مقرّر نبود، قطعاً آن عذاب را [که خواهانش هستند] بر آنان می آمد و حتماً ناگاه در حالی که بی خبرند، به سراغشان خواهد آمد. 

سوره عنكبوت ايه ٥٣  آنان شتاب در آوردن عذاب را از تو می خواهند، اگر مدتی معین [برای آنان] مقر ...

برا منم میشه بگیری عزیزم ب نیت ازدواجم

برای رسیدن ب حاجت دلم ی صلوات مهمونم میکنی 
برا منم میشه بگیری عزیزم ب نیت ازدواجم


براي شما خوب اومد، سوره مائده ايه ٣

خوردن مواد ناپاک که تناسبی با جسم و روح شما ندارند] بر شما حرام شده است [مانند] گوشت مردار و خون و گوشت خوک و آنچه به نام غیر خدا کشته اند و حیوان خفه شده و آنچه به ضرب چوب و سنگ مرده و آنچه به سبب پرت شدن از بلندی جان داده و حیوانی که به ضرب شاخ حیوان دیگر از بین رفته و حیوانی که درنده ای آن را کشته و از آن خورده، مگر آنچه را که در آستانه مرگ، قابل تذکیه بوده و شما به دستور شرع تذکیه کرده اید، و نیز آنچه برای بت ها قربانی شده، و آنچه به وسیله تیرهای قمار سهم بندی می کنید بر شما حرام گشته است. [همه] این [امور] فسق و نافرمانی [از احکام خدا] ست. امروز کفرپیشگان از [شکست] دین شما ناامید شده‌اند؛ بنابراین از آنان مترسید و از من بترسید. امروز [با نصبِ علی بن ابی طالب به ولایت، امامت، حکومت و فرمانروایی بر امت] دینتان را برای شما کامل، و نعمتم را بر شما تمام کردم، و اسلام را برایتان به عنوان دین پسندیدم. پس هر که در حال گرسنگی شدید بی آنکه مایل به گناه باشد [به خوردن مُحرّمات بیان شده] ناچار شود، [می تواند به اندازه ضرورت از آنها بهره گیرد]؛ یقیناً خدا بسیار آمرزنده و مهربان است. (۳)


عزيزم من ادم خيلي اگاهي نيستم ولي حسم ميگه كه شما انشاا... ازدواج خوبي خواهي داشت چون نوشته نعمتم را برشما تمام كردم. واينكه اگر به سبب مجرد بودنت گناهي مرتكب شدي خدا تورو بخشيده، اينم از چند جمله ي اخرش برداشت كردم . شايدم منظور چيز ديگه اي باشه ولي برداشت من اين بود. انشا.. كه بهترين ازدواج نصيبت بشه 



براي شما خوب اومد، سوره مائده ايه ٣ خوردن مواد ناپاک که تناسبی با جسم و روح شما ندارند] بر شما حرا ...

خیلی ممنون عزیزم انشاالله همگی حاجت روا بشیم🌸

برای رسیدن ب حاجت دلم ی صلوات مهمونم میکنی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730