2726

من امضام  

گُفت چادُرَت را بِپوش تا ایمانِ مَردی نَلَرزَد...ایمانی کِه بِه گیسویی لَرزَد بِه چِه اَرزَد!! و تن ات شد وطنمN❤ یا حسین🖤خدایا ایول خیلی مردی*هذا من فضل ربی*:یعنی : چقد حس میکنم حواست بهم هست چقد حس میکنم بزرگی چقد بهت اعتماد دارم چقد رو کارات شک ندارم چقد حس میکنم دوستم داری چقد خوبی دمت گرم نگران فردا نیستم نگران اینده نیستم چون وقتی بهت اعتماد کردم واقعا حس میکنم تو دستای تو ام ببخش اگه بنده هات بهت اعتماد ندارن و نمیفهمن چقد تو بزرگی خودم ی تنه عاشقتم و تا ته تهش قول میدم ذره ای ازت ناامید نشم انقد که تو وجودم حک شدی ناامیدی واسم معنا نداره میدونی چیه؟ انگار تو دنیا پارتی دارم ی پارتی که باهاش میتونم به همه خواسته هام برسم احساس میکنم هرچی که میخوامو فقط کافیه بخوام هرچی که میخوام بهش برسمو کافیه از ته دل ازت بخوام بنظرم کسی که با تو باشه میتونه به بهترینا تو جهان برسه...میدونی خیلی خوبی خیلی من بهترین پارتی رو دارم تو این دنیا...خدایا مواظب عشقم باش  @دخی_بهمنی هرروز منتظرتم تا برگردی مطمعنم منو فراموش نمیکنی و دوباره برمیگردی.نگار برگرد عشقم بدون تو داغونم👉این امضارو همیشه یادگاری میزارم بمونه تا یادم باشه روز برگشت نگارم یعنی ۱۳ فرودین ۱۴۰۰ بهترین روز زندگیم بود..خدایا شکرت♡

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

خدایا چرا بم شانس ندادی ی دست بی نمک دادی

حاجت دلمو رواکن خداجونم .خدایا شکرت برای دادهات 🤩من خیلی قناعت کردم ت زندگی با سن کم چ فشارایی ک تحمل نکردم شوهرم قدرمو ندونست...تصمیم گرفتم زندگی کنم دیگه کم غصه بخورم بخاطر وام قسط‌‌‌‌‌...درحال تغییرم۰💫

خدا میبینه  میشنوه  براورده میکنه

  نامه    زن آمریکایی به زنان مسلمان/ گول نخورید و نجیب بمانید.   زن غربی پریشان و پشیمان است اما مجبور است ادای شادبودن را درآورد  زن غربی هویتش به تاراج رفته و گرفتار ظلمی گردیده است که یارای رهایی از آن را ندارد  ظلمی که «جوانا فرانسیس» نویسنده و روزنامه نگار زن آمریکایی به صراحت به آن اذعان کرده است . این زن مسیحی چند سال پیش به زنان مسلمان لبنان که در زیر آماج بمباران اسرائیل بودند نامه می نویسد و با رشک بردن به عفت و حیا و نجابت زنان مسلمان و بر شمردن ظلم بزرگی که به زنان غربی شده است از زنان مسلمان می خواهد در دامی که غرب برای آنان گسترده است گرفتار نشوند و به جای تقلید از زن غربی ،حافظ عفت و نجابت خود باشند.  این نویسنده آمریکایی در بخشی از این نامه می گوید: « ما زنان غربی شستشوی مغزی داده شده ایم که باور کنیم شما زنان مسلمان مورد ظلم واقع شدید. اما در حقیقت این مائیم که مورد ظلم واقع شده ایم، برده مُدهایی هستیم که پستمان می کند، نسبت به وزن و انداممان عقده ای شده ایم و گدای محبت مردانی هستیم که نمی خواهند رشد فکری یابند…در اعماق وجودمان می دانیم که سرمان کلاه رفته است.»《♡@hejab_va_efaf313 https://harfeto.timefriend.net/16369778896632

متن مورد علاقه م 

شماهم بخونید 



سوگند به روز وقتی نور می‌گیرد و به شب وقتی آرام می‌گیرد که من نه تو را رها کرد ه‌ام و نه با تو دشمنی کرد ه‌ام. (ضحی 1-2)




افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را که مرا به سخره گرفتی. (یس 30)




و هیچ پیامی از پیام هایم به تو مرسید مگر از آن روی گردانیدی.(انعام 4)


و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته‌ام(انبیا 87)




و مرا به مبارزه طلبیدی و چنان توهم زده شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت داری. (یونس 24)




و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی‌توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی‌توانی از او پس بگیری (حج 73)




پس چون مشکلات از بالا و پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرورفتند، و قلبت آمد توی گلویت و تمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک‌هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی اما به من گمان بردی چه گمان‌هایی .( احزاب 10)




تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربان ترینم در بازگشتن. (توبه 118)




وقتی در تاریکی‌ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من می‌مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی . (انعام 63-64)


این عادت دیرینه‌ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شده‌ای. (اسرا83 )




آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت؟ (سوره شرح 2-3)




غیر از من خدایی که برایت خدایی کرده است ؟ (اعراف 59)




پس کجا می‌روی؟ (تکویر 26)




پس از این سخن دیگر به کدام سخن می‌خواهی ایمان بیاوری؟ (مرسلات 50)




چه چیز جز بخشندگی‌ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری؟(انفطار 6)




مرا به یاد می‌آوری ؟ من همانم که بادها را می‌فرستم تا ابرها را در آسمان پهن کنند و ابرها را پاره پاره به هم فشرده می‌کنم تا قطره‌ای باران از خلال آن2ها بیرون آید و به خواست من به تو اصابت کند تا تو فقط لبخند بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی تو را پوشانده بود (روم 48)




من همانم که می‌دانم در روز روحت چه جراحت‌هایی برمی دارد، و در شب روحت را در خواب به تمامی باز می‌ستانم تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار ادامه می‌دهم. (انعام 60)


من همانم که وقتی می ترسی به تو امنیت می‌دهم (قریش 3) برگرد، مطمئن برگرد، تا یک بار دیگه با هم باشیم (فجر 28-29)




تا یک بار دیگه دوست داشتن همدیگر را تجربه کنیم. (مائده 54)

فقط برای زیبایی خودت موهایت را شانه نزن ، گاهی مویت را شانه کن فقط برای خود مو ؛ او می خواهد مرتب باشد اما زبان سخن ندارد ، تو بر خال خالش دست بکش دندانت را مسواک کن فقط برای خود دندان ، او می خواهد تمیز باشد اما نمی تواند بگوید ، تو به او برس . به داد مخلوقاتی برس و کمکشان کن که توان تشکر از تو را ندارند . به مورچه ها غذا بده ، برگ درختان را نوازش کن ، خاک طاقچه را پاک کن ، اگر به مخلوقی کمک کنی و او در ازای کمک تو جای دیگر برایت جبران کند ، با جهان بی حساب می شوی ، اما اگر بی زبانها را آراسته کنی ، جهان به تو بدهکار می شود و بدهی خود را مانند تصویرت در آینه به تو پس می دهد . اگر یک مشت گندم به جهان بدهی ، جهان هم با همان حرکت دست تو مانند تصویر در آینه ، یک مشت گندم به تو می دهد ، با این تفاوت که مشت جهان بزرگتر است .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مرد

خوشااااا | 1 دقیقه پیش
2687
2730