2733
2734
عنوان

بابت یه چیز ساده و کوچیک ...

294 بازدید | 9 پست

بابت یه چیز ساده و کوچیک که الان داری از خدا تشکر کن 🌱


(هشتگ خوشبختی های کوچیک)

فقط 15 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
مادرِ تازه🤰🏻🥰🤍🐥 دانشجوی دکتری💓پژوهشگر👩🏻‍🔬رشته و شغلی که از اول عاشقش بودم🫀کوردِ زاده‌ی تهران و در حال حاضر مسافرِ سرزمین‌های دور🍭ما دخترا باید سعی کنیم همیشه مستقل باشیم🦄پس از حالا واسه مستقل بودنت برنامه‌ریزی کن🤞من دوست دارم در حد توانم در آگاهسازیِ دوستانم در این سایت تلاش کنم و این کارو به بقیه هم توصیه می‌کنم💚کتابهای خوبی که میخونم رو بهتون معرفی می کنم در این هشتگ: #کتاب_با_نازوند 📚 توجه !! اگه یه تاپیکی رو قفل می‌کنم به این دلیله که احتمالا در اون بازه‌ی زمانی وقت ندارم پاسخگو باشم و نمی‌خوام شرمنده‌ی الطاف عزیزان بشم. 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

خدایا مرسی ک آب رو افریدی😂خیلی تشنم بود

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

خدایا شکرت بابت ارامشم.بابت پسرم.بابت همسرم بابت سلامتیمون.

به سلامتیه قشنگترین موسیقی جهان. یعنی صدای قلب پاک کسی که همه ی زندگیته…دوستدارم همسرمهربونم.شمس ب مولانا گفت پس زخمهایمان چه میشود؟مولانافرمود نور از محل همان زخم ها وارد میشود.

خدایا شکرت بابت حسینم و عسلم ک جفتم خوابن

خدایا شکرت واسه سلامتی مامان و بابام

خدایا شکرت....

اگه حرفی زدم ک باعث شد ناراحت بشین حتما" بفرمایین ک ازتون عذرخواهی کنم...🌸حالِ دلتووووون خوش❤
2738

خدایا شکرت مامان و بابام و همه اعضای خونواده و فامیل سالم و سلامت و عالی ان و شوهرم ازخستگی کار خروپف میکنه کنارم و منم تااین ساعت تو سایت میچرخم در آرامش🌹

خدایا شکرت

👑السلام علیک یا صاحب الزمان👑                                        و خدایی که به شدت جبران می کند❤️✨️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز