2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
اینا خرافات چرا اینقدر ضعیف باشه آدم .من حس ششمی قوی دیدم ده سال پیش .حالاتی خاص غیر طبیعی داشت دستم ...

ممنون عزیزم از جوابت❤🥰

 سنی مذهب 🙂خدا جونم شکرت که معجزتو نشونم میدی 😍😍♥️♥️🥰🥰خدایا شکرت😍♥️ تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی کند♥️ خدا هست♥️♥️خدا جونم خیلیییی دوست دارم مهربون ترینی ♥️🥰لطفا واسه رسیدن به حاجتم صلوات بفرستین ان شاءالله حاجت روا شید                                                                               نگفتمت مرو آن جا که آشنات منم در این سراب فنا چشمه حیات منم وگر به خشم روی صد هزار سال ز من به عاقبت به من آیی که منتهات منم نگفتمت که به نقش جهان مشو راضی که نقش بند سراپرده رضات منم نگفتمت که منم بحر و تو یکی ماهی مرو به خشک که دریای باصفات منم نگفتمت که چو مرغان به سوی دام مروبیا که قدرت پرواز و پرّ و پات منم نگفتمت که تو را ره زنند و سرد کنندکه آتش و تبش و گرمی هوات منم نگفتمت که صفت‌های زشت در تو نهندکه گم کنی که سر چشمه صفات منم نگفتمت که مگو کار بنده از چه جهت نظام گیرد خلاق بی‌جهات منم اگر چراغ دلی دان که راه خانه کجاستوگر خداصفتی دان که کدخدات منم 
دست به دلی سریع عاشق میشی بی هدفی کنکورت هم گند زدی یا گند میزنی ملا اینده ای پاسه دانشکاه واست نم ...

چقدر آینده روشن هست :/

کوتاه و سنجیده : برخی از آدم ها برای داشتن حال خوب خلق نشدند 💬 من یک زنـم... با تمام سختی ها محکم ایستادم * برای کمک کردن به دیگران اولین و مهمترین اصل کسب آگاهی کافی هست پس قبل از هر چیزی اگر نیازمند به کمک هستید لطفا در ابتدا موضوع را تعریف کنید  تا درست کمک کنیم چون ما اطلاع نداریم که حق با چه کسی بوده شما یا فرد دیگری ما از زبان شما می‌شنویم پس در اولین حرکت موضوع مورد نظر را تعریف کنید تا ما هم ناخواسته از یک کار نادرست حمایت نکنیم. مشخص نیست حق با راوی است یا بنده.. با تشکر. 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دلم شکسته

wite | 2 دقیقه پیش
2687
2730