2726
درمان اعتیاد یکی از دشوارترین و پیچیده ترین موارد درمانی در علم پزشکی بوده و موفقیت درمان تنها با آمیزه ای از علم، تجربه، هنر، عشق، صبر و تعهد کادر درمانی در قالب یک کار گروهی منسجم حاصل می گردد که تحقق این همه متاسفانه کمتر به چشم می خورد. آگاهی کامل فرد از مراحل مختلف درمانی قبل از اقدام به درمان نقش بسیارمهمی در کسب نتیجه مطلوب درازمدت دارد، در مقابل آسان گرفتن امر درمان و اقدام به درمان بدون بررسی و مطالعه کافی منجر به بروز ناکامیهای مکرر در درمان این معضل و نهایتا” بروز یاس و نا امیدی از درمان میگردد. در حالیکه چنانچه درمان بدرستی شروع شده و ادامه یابد، یک بار اقدام کافی است تا بیمار را به نتیجه مطلوب برساند.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
- آیا ترک اعتیاد می تواند سلامتی فرد را به مخاطره افکند؟ درمان وابستگی جسمی به مواد مخدر که اصطلاحا سم زدائی نامیده شده و در جامعه به ترک اعتیاد معروف است در مواردیکه بیمارتحت ارزیابی صحیح پزشکی و آزمایشات لازم انجام نگرفته و یا استانداردهای مراقبتهای پزشکی و پرستاری رعایت نشود می تواند با خطرات جدی همراه باشد، در غیر اینصورت سم زدائی سلامتی فرد را مورد تهدید قرار نمی دهد. سم زدائی از نظر علمی عبارتست از بکار بردن روشهایی که به بیمار کمک نماید تا دوره ترک را با حداقل علائم و بطور کنترل شده و بی خطر پشت سر گذارد.
سوال یکی از دوستان سلام پاکسیما جان من به شوهرم شک دارم.شکم به خاطر رفتاراش هست.وگرنه تا حالا ندیدم چیزی مصرف کنه یا اثری و یا ردی بویی چیزی حس نکردم.بیشترین شکم هم به خاطر اینکه زود عصبی میشه و وقتی با دوستاش بیرون میره سرحال برمیگرده واکثر دوستاش اعتیاد دارن.البته خودشم قلیون میکشه.حالا چطوری میتونم مطعن بشم؟؟چه راهی دارم؟
جواب با سلام عصبی بودن و یا بهبود خلق پس از وقت گذرانی با دوستان دلیلی بر اعتیاد نمی باشد،همین طور عدم وجود بو دلیلی بر پاک بودن نمی باشد در موارد مشکوک دقیق ترین راه آزمایش خون و ادرار می باشد،که البته در شرایط شما شاید قابل انجام نباشد اما علایم زیر می تواند کمی راه گشا باشد در صورت امکان با حضور شخص مشاوره پزشکی شامل معاینه بالینی و آزمایشات لازم صورت گیرد در صورت عدم امکان:ء فردیکه دچار اعتیاد است در زمان های خاص از جمع غیبت می کند تا مصرف صورت گیرد اگر مصرف به شکل خوراکی باشد معمولا بوی خاصی وجود ندارد البته در مورد محرک های صنعتی حتی تدخین(کشیدن) هم بویی نخواهد داشت استفاده از محرک خلق شخص را افزایش می دهد و شخصبه شکل کاذب بیش فعال می گردد، کاهش وزن ، تغییرات الگوی خواب و تغییرات رنگ و روی صورت. در کنار تغییرات خلقی مانند بی حوصلگی و پرخاشگری به نفع سوء مصرف مواد می باشد در پایان مجددا خاطر نشان می کنم هیچ چیزی جانشین مهاینه بالینی و آزمایش نمی باشد موفق باشید

ترک اعتیاد مسئله‌ای است که بسیاری از افراد و خانواده‌‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. با این که خیلی از معتادان تمایل به ترک دارند، اما موفق به ترک نشده و لغزش‌های مکرری را در این مسیر تجربه می‌کنند. اما چرا این اتفاق می‌افتد؟ یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست درمان اعتیاد، عدم استفاده از روشی مناسب و استاندارد است. در بسیاری از روش‌ها نظیر کمپ‌های اجباری علل گرایش به اعتیاد  و بعد روانی بیمار نادیده گرفته می‌شود. در حالی که اعتیاد بیشتر ریشه‌های درون روانی دارد و تا زمانی که این ریشه‌ها مورد بررسی و درمان قرار نگیرد، ترک اتفاق نخواهد افتاد. در ادامه مطلب به انواع روش‌های درمانی که در ترک مورد استفاده قرار می‌گیرند خواهیم پرداخت. 


منبع: ترک اعتیاد | بهترین روش ترک اعتیاد


با خوندن این مطلب بدون درد و خماری اعتیاد به هر ماده مخدری را  ترک کنید

از اینکه این مطلب خیلی طولانیه ببخشید ولی خیلی مهمه نمیشد کوتاه تر کردش

یکی از بهترین روشهای ترک در منزل با کمترین هزینه و کمترین میزان خماری نسبت به سایر روشهای ترک.

*با این روش شک نکنید که هرکسی با هر مقدار مصرفی میتونه اعتیادش رو ترک کنه

مصرف من روزی ۷ تا متادون ۴۰ بود و وابستگیم به متادون در حدی بود که تصور اینکه حتی برای یک روز پاک باشم برام غیرممکن بود بعد ازچندین بار ترک نا موفق در اخر با این روش پاک شدم و افراد زیادی رو هم ترک دادم  اگه دقیقا طبق این عمل کنید مواد رو ترک میکنید.

باید به اینم توجه کنید که

اولا باید دیگه نعشه شدن و چرت زدن رو فراموش کنید (مصرف فقط اندازه رفع خماری)و دوما جوری باید کم کردن مصرف رو مدیریت کنید که دوره ترک از دوماه کمتر و از سه ماه بیشتر نشه.دوماه به این دلیل که دوز مصرفی مواد به تدریج کم بشه و فرد دچار خماری نشه

اول اینکه بهترین چیز واسه ترک فقط و فقط تریاکه اگه  قرص(متادون.ب۲.ترامادول)یا شیره و هرویین مصرف میکنید . باید دیگه فراموششون کنید و تریاک رو جایگزینش کنید چون تریاک  نسبت به مواد دیگر هم خماریش کمتره . هم اینکه زودتر از بدن خارج میشه تازه قرص رو از یه اندازه ای به بعد دیگه نمیتونید کم کنید.  خب قدم اول: صبر کنید کامل خمار بشید بعد شروع به کشیدن تریاک کنید، اما فقط  اندازه ای ک حالت خماری از بین بره و حتما باید بدونید با چقدر جنس  خماری رفع شده چون هربار که میکشید باید یه سره از دفه قبل کمتر باشه و قبل از کشیدن  وعده بعدی تا حدی ک طاقت دارید خماری رو  تحمل کنید  بعد اندازه رفع خماری بکشید این کار باعث میشه ک ساعات مصرف نا منظم بشه و مصرفتون کمتر بشه توجه کنید که باید در هر بار کشیدن مقدار جنسی ک اماده کشیدن میکنید از وعده قبل کمتر بشه ولی از جنس به حدی کم کنید که خمار نشید. این کار را تا جایی ادامه بدید که مقدار مصرف به یک گرم و تعداد دفعات به یک بار در روز برسه.

مرحله دوم: باید اندازه ۱۵ گرم جنس را در نیم لیتر اب بریزید و بزارید کمتر از یه دقیقه بجوشه تا خاک تریاک جدا بشه بعد با پنبه  یا پارچه صاف کنید  و شربتی که صاف شده رو  توی شیشه اب معدنی کوچیک که نیم لیتریه بریزید  اندازه نوک چاقوی میوه خوری نمک داخلش بریزید چون بعد چند روز مزه کپک میگیره مخصوصا اگه جاش گرم باشه .نمک باید خیلی کم باشه چون شور بشه زهر مار میشه. توجه کنید کل این دو سه ماه باید زمانی مصرف کنید ک خمار شده باشین.حالا با یک سرنگ کوچک کمتر از نیم سی سی از شربت رو بردارید و بخورید منتظر بمونید اگه بعد نیم ساعت احساس نعشگی کردید یعنی زیاد خوردید و باید روز بعد کمتر از  بخورید ولی اگه هنوز خمار بودید دوباره نیم سی سی بخورید تا جایی ک فقط حالت خماری از بین بره.حالا که اندازه مصرف دستتون اومده (مثلا ۱ سی سی) به همون اندازه که از شیشه برداشتید با سرنگ  اب سردی که قبلا جوشیده جاش بریزید، توی خوردن شربت از روز اول تا روز اخر با سرنگ همون اندازهه  روز اول بخورید دیگه نباید ازش کم کنید ،همین اب خالی که اضافه میکنید شربت رو رقیق میکنه و باعث میشه  مصرفتون کم بشه (هر دفه قبل مصرف تکونش بدید تا شربت یک دست باشه) خوردن شربت رو وقتی که کاملا رقیق شد و مرفینش تموم شد قعطش کنید دیگه نخورید اگه تونستید خماری رو طاقت بیارید  ک دیگه لازم نیس هیچی بخورید. دو سه روزه عادی میشه ولی اگه درد داشتید یکی یا دوتا  قرص استامینوفن کدیینه بخورید تا ارومتون کنه و باز قرصم هر دفه یکمشو کم کنیدتا تموم بشه (البته اگه مسکن نخورید و بتونید یه ذره خماری رو دو سه روز  تحمل کنید بهتره چون قرص باز عقب میندازه و اونم ک ول کنید بازم یه ذره خماری رو باید تحمل کنید یه چیز دیگه اینکه تریاکی که تو این مدف قراره مصرف کنید باید کاملا از یه مدل باشه تا مرفینش بالا پایین نشه(ورزش خیلی سبک در حدی ک بدن خسته نشه و دوش اب سرد هم حتما هر روزه انجام بدید چون به کاهش علایم خماری خیلی کمک میکنه.شما پاک شدید بدون اینکه درد خماری بکشید.(من با این روش مصرف روزی ۸ قرص متادون ۴۰ رو ترک کردم با کمترین حد خماری) درضمن روز اول که میخواید بزنید به تریاک اگه مصرفتون پایین بود ینی با مقدار یک گرم و یک بار در روز خمار نشدید دیگه نیازی ب کشیدن نیس و از همون موقه شربت رو بخورید کشیدن برای وقتیه ک مصرفتون زیاده باید بکشید و ازش کم کنید که برسه به روزی  کمتر از یک گرم چون خوردن زیاد اب تریاک از غذا خوردن میندازه تون. از الان به بعد دیگه با خودتونه بایدسرتونو گرم کنید  تا لغزش نکنید و حتما جلسه NAرو برید.در اخر ببخشید اگه اینجوری مو به مو گفتم واسه کسایی ک از روشهای ترک بی خبرن اشتباه نکنن.به امید روزی ک همه پاک باشن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز