2737
2734
عنوان

نرم افزار CRM

119 بازدید | 4 پست

مدیریت ارتباط با مشتری که به اختصار CRM گفته می شود تمامی کارها و فعالیت های یک مجموعه در جهت ارتباط با مشتری در پروسه های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را شامل می شود. نرم افزار CRM به عنوان یک تکنولوژی ابزاری است که به سازمان ها کمک می کند تا فرایندهای گفته شده را بصورت کارا تر مدیریت کرده و داده ها و اطلاعات مشتریانشان را بصورت متمرکز در سیستم های اطلاعاتی نگهداری کنند. اطلاعات مشتریان شامل تمامی داده های مربوط به مشتریان بالقوه و بالفعل و نیز سایر اطلاعاتی است که به هر نوعی با آنان در ارتباط است مانند اطلاعات افراد زیر مجموعه هر سازمان، پیش فاکتورهای درخواستی آنان، سابقه خریدهایشان و غیره. همچنین می توانید در نرم افزار سی آر ام تعاملات و ارتباطات با مشتریان مانند کارهایی که باید برایشان انجام شود، جلساتی و تماس های تلفنی که باید برگزار گردد را برنامه ریزی کنید و پس از انجام هر یک از این فعالیت ها اطلاعات مربوط به نتایجشان را در سابقه مشتری قرار دهید. همچنین با ورود اطلاعات مرتبط با فرصت های فروشی که در قبال هر مشتری وجود دارد یک پیش بینی نسبتا دقیق از فروش های در دست سازمان خود خواهید داشت.


با ایجاد یکپارچگی میان نرم افزار CRM با نرم افزارهای مالی و یا وب سایت مجموعه خود می توانید اطلاعات مربوط به مشتریان را بصورت یکپارچه در دسترس خود داشته باشید و برای پیش برد امور نیز از دوباره کاری ها و ورود چندباره اطلاعات پیشگیری نمایید علاوه بر این این قابلیت شما را قادر می ساز که بسیاری از کارهای مرتبط با مشتریان را به توانید بصورت اتوماتیک انجام دهید و دیگر نیازی به انجام این امور توسط کارکنان مجموعه نباشد.

لازم به ذکر است که هدف اصلی کسب و کارها برای استفاده از نرم افزار CRM باید برقراری ارتباطی عمیق تر با مشتریانشان، راضی نگه داشتن و افزایش وفاداریشان و در نتیجه بهبود و رشد کسب و کار و سود آوری مجموعه باشد و تمامی فعالیت ها با این نگاه انجام شود.

https://3sotweb.com/نرم-افزار-crm


اگر تجربه مدیریت داشته باشید، بلاشک به اهمیت اطلاعات به روز از مجموعه و کارکنان و نمایندگان خود آگاه هستید و این امکان با خرید نرم افزار CRMسرو فراهم شده است. نرم افزار CRM سرو یک راه حل جامع و یکپارچه برای مدیریت هرچه بهتر مجموعه ی شما به شمار می رود و با توجه به امکانات و خدماتی که برای پیشبرد توانمند داده ها، در اختیار شما قرار میدهد قیمتی بسیار معقول ارائه داده که هر مدیریتی توانایی بهره برداری از آن را داشته باشد. قیمت نرم افزار CRM SARVدر مقایسه با امکاناتی که در آن نهفته است بسیار مناسب می باشد به طوری که مطمئنا طی یک مدت کوتاه با سرعت و دقتی که به کار شما می بخشد می توانید هزینه آن را جبران شده تلقی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت ما همراه باشیید



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

نرم افزار CRM کمک به حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و یکپارچه سازی اطلاعات است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (پارس ویتایگر) یکی از بهترین گزینه ها در شرکت ما  بود که باعث رشد روز افزون کسب و کار ما شد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز