2726
عنوان

بیاین بی بی چکم و ببینید +عکس🤔😍

335 بازدید | 39 پست

سلام آبجیا شیش روز مونده به پریودی تست زدم مثبته من این ماه لتروزل و مدروفم مصرف کردم کیست فولیکولار هم داشتم اما دکترم گفت امکان داره همونم آزاد بشه چهار روز پیش تست زدم منفی شد امروز با ادرار صبح مثبت شد اینم عکسش ... ممکنه مثبت کاذب باشه ؟؟؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

مبارک 

🥰BTS🥰.آرمی.😋25سالمه.تیکر پایان قرار داد رهن خونمون وپایان مستاجریم😁انشاءالله که به خونه خودمون اسباب کشی میکنیم. و صاحب خونه میشم. من خوشبخت ترینم😁😁.   با قانون جذب میخوام خوشبخت شم😊😜 ومیشم. الهی شکرت. 
کاش صبر میکردی بعد کرونا خدایی نکرده تو راه دکتر مریض نشی

کرونا تموم نمیشه هرروز جهش جدید داره انگلیس دوباره قرنطینه شد با اون همه واکسن

🖤🖤چه تهران چه غزه قاتل یکیست #ایران تسلیت🖤🖤🔯 فرق تفکر صهیونیستی با آپارتاید:👤 آپارتاید سیاه‌پوستان را انسان می‌دانست ولی نژاد سفید خود را برتر از سیاهان قلمداد می‌کرد.🔯 صهیونیسم کل غیریهودیان را انسان نمی‌داند بلکه حیوانات ناطق و انسان‌نما می‌داند که خدا آنها را در کنار چهارپایان برای خدمت به یهودیان خلق کرده است.🐎 در کتاب تلمود کتاب شریعت صهیونیست‌ها نطفه غیر یهودیان مثل نطفه اسب است و خانه‌هایشان حکم طویله را دارد.👥در زمانی که پیامبری که منتظرشان هستند ظهور کند هر یهودی ۲۸۰۰ برده (حیوانات ناطق) خواهد داشت.

مبارک باشه خداروشکر  امیدوارم که خیلی زود بیاد کنار شما و همیشه خوشبخت و سلامت باشید 

کوتاه و سنجیده : برخی از آدم ها برای داشتن حال خوب خلق نشدند 💬 من یک زنـم... با تمام سختی ها محکم ایستادم * برای کمک کردن به دیگران اولین و مهمترین اصل کسب آگاهی کافی هست پس قبل از هر چیزی اگر نیازمند به کمک هستید لطفا در ابتدا موضوع را تعریف کنید  تا درست کمک کنیم چون ما اطلاع نداریم که حق با چه کسی بوده شما یا فرد دیگری ما از زبان شما می‌شنویم پس در اولین حرکت موضوع مورد نظر را تعریف کنید تا ما هم ناخواسته از یک کار نادرست حمایت نکنیم. مشخص نیست حق با راوی است یا بنده.. با تشکر. 

مبارکه انشاالله

ولی چقد عجولی.من با اینکه سه سال بچه دارنشدم کلا ۴ تا بی بی استفاده کردم.چون همیشه میزاشتم حداقل ۳ روز تاخیر داشته باشم

اگر که به برنامه زندگی پس از زندگی علاقه دارین بهتون پیشنهاد میکنم که این مستند صوتی رو هم گوش کنین. https://aminikhaah.ir/%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d9%86%d9%88%d8%af  هرکاری کردم آبی نشد. دستتونو روش نگه دارین، بعد که آبی شد بزنین روی باز کردن
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730