2733
2734

استارتر عزیز من نصب نکردم اما همسرم کامنت ها و دیدگاه هایی رو که روی نرم افزار نوشته بودند مطالعه کردند و به این نتیجه رسیدند که کاملا بیخود و به دردنخور هست و اغلب کسانی که ما نظرات شون رو خوندیم بشدت انتقاد کرده بودند، گویا از همون ابتدا باید هزینه ای هفتاد و خورده ای هزارتومن بپردازید، نوشته بودند که وقتی هم نصب میشه هیچ چیز به درد بخور و مفیدی نداره. باز خودتون تحقیق بفرمایید.

زمانی رو که در این وب سایت صرف تعاملات اجتماعی می کنم، زکات دانش و تجربه ای هست که در طول سال ها جمع آوری کردم و امیدوارم برای دیگران مفید باشه.        امیدوار هستم و توکلم به خداوند هست که صحبت نسنجیده ای نکنم که باعث آزرده شدن کسی بشه و اگر خدای نکرده چنین حرفی زدم، بدونید که هدفمند و آگاهانه نبوده و من رو به بزرگواری خودتون ببخشید.           لطفا اگر کامنت من برای شما مفید هست، برای ظهور حضرت صاحب الامر (عج)، شادی روح مادرم و مشکل بزرگی که در محل کارم دارم یک صلوات مرحمت بفرمایید.

برا خواهر زادم نصب کردیم 

اون خوندن بلده تا حدودی خودمون بهش یاد دادیم داره اعدادو باهاش یاد میگیره کم کم

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز