2737
2734

من چندین مدته که گرفتار و نیازمند شدم، نیازمند که میگم واقعا نیازمند.

و بجای تاپیک زدن و درخواست پول و کمک شروع کردم به پختن شیرینی

و چندین خانوم و اعضای نی نی سایت و حتی نی نی یار ۵ ، همیاری کردن و کمک کردن تاپیک هام پربازدید بشه یه فروش جزیی انجام بدم.اصلا درآمد زیادی نبود ولی در حد گذروندن روزهای بچم و خودم بود.

 اما در همین بین زد و بچم مریض شد پشت سر هم، ویروس و تب و مشکل گوارشی شدید و .. که اصلا مدته یکماه بیشتره که درگیرشم و نتونستم بیام و نه سفارشی بگیرم و وضع زندگیم و .. کلا داغون شده .



داخل تاپیک های قبلم ، تاپیک های پربازدیدم تموم عکسها و ارسالی ها و نوع شیرینی هام هست.

داخل برنامه باسلام و کمدا و .. هم هستم واسه ارسال مطمعن و خرید راحت.

مستقیم هم فروش دارم



اگه کلوچه یا شیرینی و بیکسوییت میخرید از مغازه خواهش میکنم یکبارم شده بجای اونا از شیرینی من بخرید. کاملا سالم و مقوی و مغذی و ارزون و به صرفه.

واسه بچه ها و همه رده سنی خوبه. خوش طعم و خوش بو هست.


اگه میتونید خرید کنید. شاید خوشتون اومد و به جای بیسکوییت و پفک و چیزای گرون و کم ارزش از شیرینی مقوی من خرید کردید


الان عکس ها و .. رو میزارم


اگه خرید میخواید بکنید درخواست دوستی بدید داخل قسمت خصوصی تا راهنمایی تون کنم برای خرید و سفارس از طریق واتساپ یا کمدا یا باسلام.

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

عزیزم تهرانی؟

عکس کیک و شیرینی هاتو میذاری 

من هانیه طاهریان خوشحالم حالم خوبه به قول همسرم شاد زندگی میکنم چون قراره لذت ببریم از زندگی فقط همین.قرار نیست که با افکار دیگران زندگی کنیم و قرار نیست به شیوه ای که دیگران برای ما چیدند هماهنگ بشیم.خودت برای خودت زندگی کن، همونطوری که دوست داری همونطوری که لذت میبری.و مطمئن باش اگر خودت به فکر خودت نباشی، کسی تو این دنیاخوشبختی و شادی را به تو تعارف نمیکنه 
2738
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم  خدا بهت روزی فراوان عطا کنه 🌹


ممنونم عزیزم

واقعا به دعای خیر و معجزه و سلامتی بیشتر احتیاج دارم تا فروش و پول

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زبان

goli۲۷ | 15 ثانیه پیش

زبان

goli۲۷ | 22 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز