2733
2734
عنوان

سلام بیایید خانمها

114 بازدید | 15 پست

امروز روز ۱۸ ام سیکلمه درد و تیر کشیدن زیر شکمم گاهی دارم ولی ترشح اصلا ندارم ؟ امکان داره باردار باشم ؟ تو اقدامم اینماه کلی دارو مصرف کردم 

میشه با دلهای پاکتون برای مامان شدنم صلوات بفرستید

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

تغذیه در دوران شیمی درمانی برای کاهش عوارض آن

شیمی درمانی یکی از رایج ترین درمان ها در بیماران سرطانی است که از ترکیبی از داروهای مختلف برای مقابله با سلول های سرطانی فرد استفاده میشود.

شیمی درمانی میتواند عوارضی نظیر خشکی دهان، تغییر در حس چشایی و کاهش قدرت چشایی بیمار، تهوع، استفراغ و خستگی در بیمار ایجاد کند که هرکدام از این عوارض میتواند غذا خوردن را برای بیمار بسیار عذاب آور کنند. عادت های غذایی مناسب در بیماران تحت درمان با شیمی درمانی میتواند تا حدود زیادی از بروز این عوارض در این بیماران جلوگیری میکند، هدف از نوشتن این متن ارائه نکاتی است تا از بروز این عوارض تا حد امکان جلوگیری کنیم.


تغذیه در شیمی درمانی


بی اشتهایی


دریافت وعده ها و میان وعده ها در تغذیه بیماران سرطانی باید به گونه ایی تنظیم شود که در فواصل معین مصرف شوند، نه این که دریافت در پاسخ به مکانیسم گرسنگی باشد چرا که این مکانیسم در بیماران ممکن است حذف شده یا تغییر کرده باشد.

میان وعده های پرکالری و پرپروتئین مانند پودینگ های پرکالری، شیک ها، مغزها، آووکادو باید بین وعده های اصلی غذایی مصرف شوند.


بارداری و سرطان سینه


فردی که دچار سرطان می شود باید بداند که در طول روندهای مختلف درمان شامل پرتودرمانی، جراحی و شیمی درمانی ، رعایت رژیم غذایی و توصیه های تغذیه ای می تواند تا حد زیادی به روی فرایند درمان و کاهش عوارض ناشی از آن تأثیر گذار باشد. بنابراین، توصیه می شود از جراح خود بخواهید شما را به یک متخصص تغذیه ارجاع دهد تا توصیه های غذایی لازم در طول فرایند درمان را به شما ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرطان پستان، جراحی سرطان سینه و سایر روش های درمانی و موارد مرتبط با آن می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر موسی زاده ، متخصص جراحی پستان با آدرس @Drmoussazadeh مراجعه فرمایید.

2728
سلام نتیجه گرفتین؟؟

سلام تست میزنم منفیه حالتهای پری هم دارم امروز هم موعدمه همیشه موقع پری هممین علایم رو دارم اینم شانس منه با این همه دارو هیچی به هیچی

میشه با دلهای پاکتون برای مامان شدنم صلوات بفرستید
2738
من تا روز ۲۰ بعد امپول hcgبی بی هاله داشت ولی ۲۰ روز بعد امپول پریود شودم باز این ماه می حوام دارو ب ...

شما مشکلتون چیه ؟ قرص استرادیول هم استفاده کردید از چندم و شیاف پروژسترون 

میشه با دلهای پاکتون برای مامان شدنم صلوات بفرستید
من برای جنسیت لتروزول و hcgزدم و روزی دوتا استرادیول خوردم ولی نشد این ماه قراره روزی  ۳تا لتر ...

متوجه نشدم یعنی مشکل بارداری ندارید مگه این داروها رو جنسیت تاثیر داره میگید نشد که

میشه با دلهای پاکتون برای مامان شدنم صلوات بفرستید
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730