2726

خواهش میکنم سونو شکمی لگنی دارم باید سونو دقیق باشه😢

 خدایا بی نهایت شکرت 🥰ممنون که بارها تو زندگیم بغلم کردی🥰هر وقت صدات زدم بازم مثل همیشه آغوشتو دریغ نکن🤗 و محکم تر از قبل بغلم کن😍 بحق بسم الله الرحم الرحمن الرحیم 😍یا الرحم الراحمین💞


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

دکتر صدری تو فلکه دوم

نگار آزما میدون شهدا


برای خونه دار شدن همه مستاجرا صلوات بفرستید منم ی مستاجرم ممنون  خدایا شکرت منم خونه دار شدم   ولی هنوزم امضام هست برای بقیه مستأجرا ک صلوات براشون فرستاده بشه  

نگار ازما برو فقطم برو پیش دکترابراهیمی عالیههههه خیلی خوبه پشیمون نمیشی من ک تمام سونوهای بارداریمو رفتم پیشش

خداجون مواظب فرشته کوچولوی تودلم باش بسلامت بیاد بغلمون😍یا علی ابن موسی الرضا🌹😍امضامو خوندی صلوات مهمون کن بچمو🌷

سلام دوستان من با توجه به نظرات مثبت  رفتم صدرا (تهران پارس دکتر علیرضا رضوانی زاده)ولی به طور باور نکردنی بدترین سونوگرافی بود که تا حالا تجربه کردم. فقط ثبت نام کردم اینجا و صفحاتی که با این اسم باز شده ،پیام بزارم که دیگران اشتباه من رو نکنن.لطفا برید نظراتی که در گوگل نوشته شدرو حتی قبل تر ها رو بدقت مطالعه کنید. امیدوارم نظرات باعث بهبود اوضاع بشه ولی با توجه به همون نظرات بعید می‌دونم چون تکرار شده.به امتیازش توجه نکنید چون متاسفانه الان نظرات چه در گوگل و سایت های دیگه کاملا صادقانه نیست و کاری که از دست ما بر میاد این است که نظرات صادقانه خود را وارد کنیم و به هم کمک کنیم. سعی کنید نظرات خیلی قبل تر هم با دقت بخونید فقط به مثبت ها توجه نکنید همرو بخونید.فقط یک نکته رو مجدد بگم. به نظر شما اگر مکانی که سونو گرفته میشه شلوغ باشه و تند تند عجله ای چند تا چند تا بیمار داخل بره خطای انسانی چقدر خواهد بود؟به نظر شما در مورد مکانی که از قبل هزینه دریافت کنند فورا بدون اینکه فاکتور دهند( شما متوجه نمی شوید  برای چه هزینه پرداخت کردید )، شما رو بگونه ای در عمل انجام شده قرار بدهند تا مواردی غیر از درخواست خودتون هم سونو انجام دهید بعد بگن در خواست خودتون بوده و به اصرار و عناوین مختلف بگن ماموگرافی هم باید بکنید(دیگه اینو قبلش مجبورن بگن چون دستگاهش فرق داره و شما قبل از ورود میفهمید و انجام نمیدید.البته بعدا نمی‌دونم چی بشه!البته قطعا دیگه اصلا عادی نیست با همه بیماران و مراجعان این برخورد صورت گیرد چون به وضوح مشخص میشه ) ،چقدر قابل اعتماد است؟و..لطفا نظرات رو بخونید. ضمنا سوالم که سوال پایه‌ای در پزشکی بود،از متخصصین دیگر و مراجع خارجی تحقیق کردم چون شک داشتم و فهمیدم در این مرکز بر عکس به من پاسخ داده شده.من خودم دیگه صدرا علیرضا رضوانی زاده )نمی‌رم هیچی اگر دکتری هم بگه بهم برم اونجا دیگه پیش اون دکتر هم نمی‌رم. البته بگم من اطلاع ندارم مدیریت اونجا با همین دکتر است یا فرد دیگری یا با هم.

سلام دوستان من با توجه به نظرات مثبت  رفتم صدرا (تهران پارس دکتر علیرضا رضوانی زاده)ولی به طور ...

چون نتونستم ویرایش کنم. لطفا قسمتی که در مورد سوال نظر دادم رو ندید بگیرید. در حقیقت برداشت من است که پاسخ بر عکس موارد تحقیقی بود. اشتباه بودن یا نبودن رو فقط به عنوان نظر و برداشت خودم نوشتم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز