2733
2734
عنوان

شوهرم کل زندگیمون خائن بوده

| مشاهده متن کامل بحث + 599 بازدید | 21 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

منم میدونم از اولین روزا زندگیمون داره بهم خیانت میکنه 

ولی نمیتونم ثابت کنم 

 الان شدم ی ادم بی احساس فقط شب و روز میگذرونم 

گاهی فقط باید ببخشی.ودوباره از شبی دیگر شروع کنی به فراموشی!!!هرچند سخت و دردناک اما باید از نو ساخت هرآنچه ویران شده...

بنظر من قبل از طلاق بهتره با یه مشاور خوب هم صحبت کنی بخصوص اگه بچه داری. چون بسیاری از مشکلات با کمک مشاور قابل حل هستن. چوه معلوم نیست بعد از طلاق حال خوبی داشته باشین یا زندگی بهتری. پس حتما پیش یه مشاور طلاق برید و سعی کنید همسرتون رو هم راضی کنید بیاد شاید سر به زیر بشه اگر هم مشاوره طلاق خوبی نمیشناسید می تونید به مشاوره طلاق مراجعه کنید.

حتی این مشاوره میتونه کمک کنه که در صورت قطعی بودن تصمیمتون بتونید راحت تر از این مرحله گذر کنید و سریعا به زندگی عادی برگردین و ذهن خود را خالی کنین که بتونین برای زندگیتون برنامه ریزی جدیدی بکنین

مشاوره تحصیلی سبز مشاور فعالیت خود را از سال 90 شروع کرده و تا بحال داوطلبان زیادی را در زمینه مشاوره تحصیلی راهنمایی نموده است. آدرس سایت سبز مشاور به نشانی اینترنتی sabzmoshaver.com می باشد که تمامی اطلاعات مربوط به همه پایه های تحصیلی و همچنین آخرین اخبار دانشگاهی در این سایت بارگزاری می شود.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730