2789

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
جواب ازمایشش خوبه اما بنظر میرسه ازمایشگاه معتبر برای اسپرم نبوده باید مرکز ناباروری داد 

مشکلی که نداره؟؟

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکلی که نداره؟؟

این ازماییشه نرماله 

اسپرم ۳آیتم داره 

تعداد حرکت شکل 

مال همسر شما تعداد وحرکتش خوبه 

فاکتور شکل یاهمون مورفولوژی این ازمایش چک نکرده 

بخاطرهمین میگم برای اسپرم فقط باید بری کلینیک نازایی

این ازماییشه نرماله  اسپرم ۳آیتم داره  تعداد حرکت شکل  مال همسر شما تعداد وحرکتش خ ...

ممنون عزیزم

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
این ازماییشه نرماله  اسپرم ۳آیتم داره  تعداد حرکت شکل  مال همسر شما تعداد وحرکتش خ ...

تعداد وحرکتش کدومه؟؟

خدای مهربونم 😍 خدای عزیزم 😍ممنون که حاجت دلمو دادی خدایا ازت می‌خوام حاجت دل دوستای گلمم بدی ..مامان دوتا جوجه شیطون هستم مهتاب ومهدیار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792