2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

داستان اتاق فرار «پادزهر» از این قرار است که یک بیماری خطرناک و همه گیر، همه افراد کره زمین را مبتلا کرده است و هنوز واکسن یا پادزهری برای آن پیدا نشده است. در این میان پزشکان، دانشمندان و محققان زیادی تلاش می کنند تا پادزهری برای این بیماری ناشناخته پیدا کنند اما موفق نمی شوند در این میانی تیمی از محققان و کاراگاهان نیز تشکیل می‌ شود و از شما دعوت می کنند که عضواین تیم شوید و در کنار آنها برای نجات بشر تلاش کنید.

پادزهر این بیماری هولناک بلاخره توسط یک دانشمند نابغه به نام دکتر برایانیک کشف شده است اما گروهی خلافکار هم تلاش می کنند تا با پیدا کردن این دکتر و دستگیری او مانع از پخش شدن پادزهر بین بیماران و نجات بشریت شوند.

در میان تحقیقات، شما متوجه می ‌شوید دکتر برایانیک به قتل رسیده است و شما موفق نشده اید که او را پیدا کنید حالا شما باید پیش از قاتلان او پادزهر را پیدا کنید و نوع بشر را نجات دهید.

2738

ما دیروز رفتیم اتاق فرار اسکیپ مستر تو نارمک

بازی توهم رو انتخاب کردیم خیلییی خفن بود. من که خیلی خوشم اومد. پروتکل های بهداشتی رو هم رعایت میکردن. قبل اینکه بریم تو اتاق همه جارو ضدعفونی کرده بودن، ماسک و دستکش و این چیزام داشتن...

ما دیروز رفتیم اتاق فرار اسکیپ مستر تو نارمک بازی توهم رو انتخاب کردیم خیلییی خفن بود. من که خیلی ...

عزیزم میشه بگی هزینش چقدر بود و ادرس دقیقش 

و اینکه چقدر زمان میبره 

من اهواز هستم و دو هفته دیگه برای دکتر میام تهران گفتم اگر بشه من و شوهرم هم بریم 

بعد اینکه من چادریم بنظرت ضایع نیست بریم 😂

عزیزم میشه بگی هزینش چقدر بود و ادرس دقیقش  و اینکه چقدر زمان میبره  من اهواز هستم و دو ...

عزیزم من کلا خیلی اتاق فرار رفتم تو تهران برات سایت چندتاشونو میذارم هر کدومو خواستی برو از طریق سایت بلیتتو رزرو کن زودتر. اکثر بازیا 1 ساعته هستن. چادری بودنت که اصلا ضایع نیست گلم فقط برای اتاق فرار سعی کن لباسای راحت بپوشی چون ممکنه زیر پات گیر کنن یا پاره بشن...

اتاق فرار توهم

اتاق فرار ترسناک اسکیپ ویژن هم خیلی خوبه مجموعه ش 3 تا بازی خفن داره

اسکیپ روم ترسناک تاج هم اتاق فرار خونه جنیش خیلییییی خوب بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730