2726

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

روانیا

فقط 15 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
دلم گریه میخواد کجاست شونه هات🥀🖤کجا رفتی ای حس آرامشم؟🥀🖤میخوام شبایی رو که بارونیم 🥀🖤با آرامش دستات آروم بشم🥀🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/1817457 دلتنگتم همه کسم🥀

خدایا می بینی؟

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

کی

چی

فرزندم را نذر یاری قیام تو میکنم،او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن💜 بالاخره خدای مهربون به منم یکی از فرشته هاشو داد. پسر قشنگم نه من تو رو دیدم نه تو منو ، ولی روزی که همو ببینیم قطعا منو میشناسی ، صاحب صدایی رو که هر لحظه قربون صدقه ت میره و برات لالایی میخونه ، کسی که ۷ساله شب و روزش تویی. سپردمت به اون خدایی که تو اوج ناامیدی تو رو بهم داد.  مرسی که اومدی💚  ای آن که دوست دارمت اما ندارمت.بر سینه میفشارمت اما ندارمت.. ای آسمان من که سراسر ستاره ای.تا صبح میشمارمت اما ندارمت.درعالم خیال خودم چون چراغ اشک.بر دیده میگذارمت اما ندارمت.میخواهم ای درختِ بهشتی ،درختِ جان.در باغ دل بکارمت اما ندارمت..میخواهم ای شکوفه ترین ،مثل چتر گل.بر سر نگه دارمت اما ندارمت💔 إِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا(آری) مسلّماً با (هر) سختی آسانی است، ۲8)يَا عِمَادَ مَنْ لا عِمَادَ لَهُ يَا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ يَا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ يَا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ يَا غِيَاثَ مَنْ لا غِيَاثَ لَهُ يَا فَخْرَ مَنْ لا فَخْرَ لَهُ يَا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ يَا مُعِينَ مَنْ لا مُعِينَ لَهُ يَا أَنِيسَ مَنْ لا أَنِيسَ لَهُ يَا أَمَانَ مَنْ لا أَمَانَ لَه خدايا بلاء عظيم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و اميد قطع شد و زمين تنگ شد و از ريزش رحمت آسمان جلوگيرى شد و تويى ياور و شکوه بسوى تو است‏ و اعتماد و تکيه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است

صدا و سیما/ رئیس پلیس پایتخت در خصوص زوایای پنهان قتل کارگردان عنوان کرد:  مادر و پدر بابک خرمدین در اعترافات دیشب خود گفتند که چند سال گذشته دختر و دامادشان را نیز به قتل رسانده اند.

سردار حسین رحیمی گفت: دیشب در ادامه بازجویی‌ها درباره پرونده قتل بابک خرمدین، پدر و مادر مقتول که جزو متهمان این پرونده هستند همچنین اعترافات کردند داماد و دخترشان را نیز چند سال گذشته به قتل رسانده اند.

وی افزود: آنان ادعا می‌کردند داماد و دخترشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند در صورتی که آنان را در داخل کشور به قتل رسانده اند.

در همین زمینه قاضی محمد شهریاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: در این پرونده براساس اعترافات متهمان سال ۹۰ داماد خانواده به قتل رسیده است.

وی گفت: این پدر و مادر در سال ۹۷ نیز دختر خودشان را به قتل رسانده اند که در اعترافات خود درباره انگیزه این قتل‌ها اعلام کرده اند دختر و دامادشان اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

قاضی شهریان همچنین تصریح کرد: براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

سرپرست دادسرای جرایم جنایی تاکید کرد: تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد

دخترشو‌کشت قانون حق میده بهش چون پدر مالک فرزندشه

ولی کشتن داماد قصاص داره

مسخره اینه که گفتن باباش ۳ صال زندانی مادرش ۱۵ سال

بازم قانون مال مرداس

🖤 Nili ❤ Nili 💛 Nili 💖 Sara 💜 Nili 💚 Nili 💙 Nili 🤍

وای مگه اونا هم مردن؟ پس پلیس چطور خبر نداشته چرته بابا، حالا دختره هیچ پسره کس و کار نداشته؟

«لا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز