2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2738

با توجه به استقبال والدین عزیز عضو نی نی سایت از کلینیک بهارنو و جلسات مشاوره و تست استعدادیابی، هوش و بازی درمانی خانم دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک و نوجوان، کلینیک بهار نو در نظر گرفته است که به مناسبت روز کودک، هزینه مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان را با ۵۰% تخفیف خدمت والدین و فرزندانشان ارائه کند. لذا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه از ۱۰ صبح تا ۸ شب باتعیین وقت قبلی پذیرای شما هستیم.

آدرس: خیابان جلال آل احمد شرق، قبل از پل گیشا، بین آرش مهر (شهرآرا) و پاتریس، جنب داروخانه کوروش، پلاک ۳۶، طبقه دوم

تلفن: ۸۸۲۶۷۰۴۰-۸۸۲۶۷۰۶۸

موبایل: ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

سلام عزیزم

من دخترم که الان ۵ سالش هست رو چهار ماهه که میبرم پیش خانم دکتر ساداتی که استاد خودم توی دانشگاه   هستن. خوبیش اینه که متخصص روانشناسی کودک و نوجوان هستن و فقط کار کودک انجام میدن. اول ازش یک تست هوش و استعدادیابی گرفتن. دخترم الان بعد از  جلسات بازی درمانی هم دیگه شب ها تنها میخوابه و هم ناخن جویدن و دست توی بینی کردنش از بین رفته. از بقیه مامانا شنیدم توی درمان وسواس کودکان هم کارش عالیه. این شماره خود خانم دکتر ساداتی هستش ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

اینم شماره های کلینیکشون هستش

۸۸۲۶۷۰۴۰-۸۸۲۶۷۰۶۸

کلینیکش سر شهرآرا و گیشا هستش.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز