2726

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

شفای مریضا

حاجت روایی همه وخودم🙏🏻

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
2728

سلامتی مامان و بابام 😭🙏

من یه تک فرزندم که تو این دنیا به جز خدا و پدر و مادرم کسی رو ندارم. تمام راه‌ها به روی من بسته شده و جز دعای شمایی که نمیشناسم و اصلا نمیدونم کی هستید دستم به جایی بند نیست. منه تک فرزند تنها وایستادم جلوی کوهی از مشکلات. خدا میخواد مامانم رو ببره پیش خودش ولی نمیدونه که اگه مامانم بره بابام طاقت نمیاره و زندگی من نابود میشه . خواهش میکنم ازتون دعا کنید تو این دنیا ما هیچکس رو نداریم که برامون دعا کنه... من چشمم به دعای های شماست خواهش میکنم ازتون... و حالا پدرم از پا در اومده !!! اون از مامانم ... این از پدرم ... من موندم ! 

اگه خدا بخواد قراره یه پولی دستمون برسه دعا کن برام عشقم

اسمم زهراست

می‌خوام از خودم بگم:یه زن۲۲ساله که یه دختر دوساله داره .شوهرش خوبه خوب واژه ی خوبی نیست بهتره بگم عالیه.زندگیه نسبتا آرومی دارن این زن از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۴تصمیم گرفته بیشتر به خودش بها بده و ارزش خودشو بدونه باشگاه می‌ره رژیم میگیره کتاب میخونه به پوستش میرسه پس انداز می‌کنه.خدایا شکرت واسه این زندگی واسه دخترم واسه شوهرم واسه سلامتیه خودم واسه اینکه کمکم کردی به خودم بیام و قدر خودمو بدونم .دوستت دارم خدا جونم.

صبام

معلم شدنم

رونق کسب و کار بابام

یه حاجت کوچیک از خدای بزرگ دارم..میشه برا رسمی شدنم صلوات بفرستی☺🌹صلوات فرستادید لایک کنید منم براتون بفرستم.عاقبتتون بخیر💖

برای داداشم دعا کن مشکل زود حل بشه

اسمش مهدی

پای مادرتان را ببوسید،آنقدر که به گریه بیفتد.از گریه ی او شماهم به گریه می افتید.آنجاست که کارتان روی غلتک می افتد و درهایی که به روی خود بسته اید را خدا باز میکند.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730