2737
2734
عنوان

کراش رو زیاد جدی نگیرید

377 بازدید | 54 پست

کراش چیست:کراش را می توان به عنوان یک جذابیت بسیار شدید نسبت به کسی توصیف کرد. این شیفتگی برای مدت زمان بسیار کوتاهی است. کراش معمولاً بر اساس شکل ظاهری فرد یا نحوه صحبت یا راه رفتن فرد یا برخی رفتارهای خاص است که توسط شخص دیگری به شدت تحسین می شود و کوتاه مدت است.


تفاوت کراش و عشق:


1. عشق طولانی مدت است این می تواند دو نفر را برای یک عمر کنار هم نگه دارد. کراش بسیار کوتاه مدت است. فرسوده می شود

2. عشق را می توان به عنوان یک احساس نسبت به یک شخص بسته به رابطه مشترک بین دو نفر(نه یک طرفه) توصیف کرد. این می تواند عشق به فرزندان ، والدین ، یک شریک زندگی یا خدا باشد. کراش شیفتگی است. این فقط به مفهوم جسمی بودن توسط یک شخص اشاره دارد.

3. عشق یک فضیلت محسوب می شود. کراش ممکن است یک رذیله تلقی شود زیرا این یک نوع شهوت بسیار میرا است.




بیشتر بخوانید: تفاوت کراش و عشق   منبع


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

هعییی از وقتی رل و کراش و پارازیت(همون پارتنر)اومدن دیگه برکت از زندگیامون رفت😢

🙂"ننگ بر سربازی که بعد از جنگ خشابش پر باشد..."🙃 یه عهد با خدا بستم...قول دادم ک خیریه بزنم و سرپرستی چند کودک رو برعهده بگیرم خیلی برای رسیدن ب این هدفم جنگیدم خیلی زخمی شدم ولی دست بردار نبودم تمام امیدم امساله رسیدن ب این هدف بستگی ب رسیدن ب هدف دیگه ای داره میشه لطفا برام دعا کنید امسال بهشون برسم....😔❤
2738
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730