2737
2734

شرکت سجاده نقش، تولید کننده انحصاری فرش های سجاده ای از کاشان پایتخت فرش ماشینی جهان استفرش های سجاده ای در دو نوع محرابی و تشریفات هستند که ما آنها را در طرح ها و رنگهای مختلف و شانه و تراکم مطابق سفارش مشتری تولید میکنیم.
فرش های سجاده ای محرابی و فرش تشریفات مخاطبان زیادی دارند. چرا که مزیت های آنها بیشتر از سایر فرش های ماشینی،گلیم و گبه و ... است و از طرفی این فرش ها در مکان های مختلفی کاربرد دارند و مخاطبان فرش سجاده ای و فرش تشریفات زیاد است. افراد ممکن است فرش محرابی را به عنوان فرش مسجد، فرش نمازخانه اداره های دولتی، فرش نمازخانه مدرسه، فرش حسینیه، فرش مصلی نمازجمعه، فرش نمازخانه در مراکز نظامی و انتظامی ، مراکز آموزشی و فرهنگی و ...،و فرش تشریفات را به عنوان فرش مسجد و نمازخانه در مراکز فوق، فرش تشریفات و فرش قرمز در هتل و رستوران ها، فرش راه پله ، فرش کناره و ... استفاده کنند.
از آنجایی که فرش های سجاده ای ، متقاضیان زیادی برای فرش مسجد، حسینیه و ارگان های دولتی دارد شرکت سجاده نقش شرایط ویژه ای را برای خرید سجاده فرش فراهم کرده است. شما متقاضی محترم میتوانید با خرید سجاده فرش به صورت اقساط کوتاه و بلند مدت و قرارداد با هیئت امنا تجربه ای متفاوت از قیمت فرش سجاده و بالاترین کیفیت را داشته باشید. همچنین این شرکت سجاده فرش براساس تفاهم نامه با شورای عالی مساجد تخفیفاتی برای خرید فرش مخصوص مسجد ارائه میدهد.

https://www.sajadehnaghsh.com/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز