2733
2734
مبتلایان به دیابت تقریباً دو برابر بیشتر از سایرین در معرض خطر بیماری های قلبی دارند. همچنین این افراد، در معرض خطر ابتلا به اختلالات سلامت روان مانند افسردگی نیز هستند. اما بیشتر موارد دیابت نوع 2 قابل پیشگیری است و برخی از آنها حتی قابل درمان است و فرد می تواند به حالت عادی خود باز گردد. انجام اقدامات و درمان دیابت بدون دارو، برای جلوگیری یا كنترل دیابت به معنای زندگی در محرومیت کامل نیست.

این کارها به معنای داشتن یک رژیم غذایی مقوی و متعادل است که باعث تقویت انرژی شما و بهبود روحیه نیز می شود. لازم نیست مصرف مواد قندی و شیرینی را کاملاً کنار بگذارید یا خود را در تمام طول زندگی بدون خوردن غذای دلخواه، رها کنید.اگر سعی می کنید از ابتلا به دیابت جلوگیری کنید یا دیابت خود را کنترل کنید (درمان دیابت بدون دارو)، نیازهای غذایی شما تقریباً مانند سایر افراد است، بنابراین هیچ غذای خاصی لازم نیست مصرف کنید. اما نیاز است به برخی از گزینه های غذایی خود توجه زیاد داشته باشید - مهمترین این مواد غذایی شامل کربوهیدرات هستند.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز