2726

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

توانتو ببر بالا روزه واجبه همه ما بی حال میشیم  خب 

امپول ویتامین بزن نوروبیون 

نترسید روزی خورشید متلاشی شود و همگی ما از سرما بمیریم ، بترسید روزی برسد که زنان بخواهند محبتشان را از مردان دریغ کنند..آن وقت همگی از سرما خواهیم مُرد..
2728

اگه تواناییش رو نداری نگیر

 چشم به فردا دوختم شاید از من ما بشه                            گره دلتنگیام با دستای تو وا بشه.....                                *********************************                     نه جونمو بگیر نه پای من بمیر منو همیشه زندگی زده          صدا اگه صداست خدا همون خداست چرا همیشه حال ما بده .....تو فرصت کمت نفس کشیدمت که زندگیمو زیر و رو کنم....بخاطر خودم شبیه تو شدم که آرزوتو آرزو کنم😔                     
امسال حال روحیم خیلی بده نمیدونم چ کنم با روزه بدترم انگار

منم همینطورم 🥲دیگه خسته شدم از همه چیز 

متاسفانه من نمیتونم روزه بگیرم اخه قراره برم دکتر 

ولی از پس فردا میگیرم 

شمام سعی کنید بگیرید ب خودتون تلقین نکنید 

امسال حال روحیم خیلی بده نمیدونم چ کنم با روزه بدترم انگار

عزیزم روزه داری بی حالی میاره این ماهاهستیم که صبروبردباریمون کمه

واین چیزها بهونه اس برای فرارازواجبات الهی

برای رسیدن به بهترین ها سختی هایی داره که بایدطی بشه این راه

والا اگرسختی نداشت که همه روزه بودن

عصبی بودن تنهادلیل برروزه داری نیس گرچه تاحدودی تاثیرداره بلکه این نشات میگیره ازقبل تورفتارخودماها روخودت وصبوریت کارکن

وسحرها وافطاری های مقوی بخور

من اینو می‌دونم اگه روزه مضر باشه ،چه برای حال ،چه برای مدتی بعد نباید بگیری .اگه  خودتو تقویت کنی ،یا شب کاراتو انجام بدی روز کار خونه نداشته باشی و روز حالت بهتر بود اینکارو بکن اگه نه که ضرر میرسونه به نظرم یکروز درمیون بگیر یا نگیر .

هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز کردن را به تو خواهد آموخت.
عزیزم روزه داری بی حالی میاره این ماهاهستیم که صبروبردباریمون کمه واین چیزها بهونه اس برای فرارازوا ...

اخه میگه سردرد هم میشه

هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز کردن را به تو خواهد آموخت.

من که همه رو میخورم تو هم به خودت سختی نده روزه واسه پولداراس

❣ دلم می خواهد یک دختر داشته باشم.❣دختری با موهای بلند مشکی و چشم های درشت خندان. اسمش را بگذارم "گیسو" و هر وقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانوانم و گیسهایش را ببافم تا قلبم آرام بگیرد.حالا که فکرش را میکنم دلم میخواهد "باران" هم داشته باشم. دختری لاغر و قد بلند که با صدایی مخملی برایم شعر بخواند. یک دختر تپل و مهربان با گونه های سرخ و گرد هم میخواهم. اسمش را بگذارم "آلما" و موهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" را نکند. آدم برای دختری با موهای طلایی جز گندم چه اسمی می تواند بگذارد. معلوم است، "خورشید"! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد و هر صبح که چشمهایش را باز می کند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده، "شادی" را بیدار کرده و به "نسترن" رسیده. دلم میخواهد در حیاط خانه م "ترانه" بخواند و "بهار" برقصد. "نگار"م خودش را لوس کند و من به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان "الهه" مجذوب چشم هایش شده م. دلم چقدر دختر می خواهد. روزهایم بی "سحر"، شبهایم بی "مهتاب"، آسمانم بی "ستاره" و زندگی بدون "افسانه" ممکن نیست. تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و "همدم" تا درد دل هایم را برایش بگویم. "رویا" می خواهم تا انگیزه زندگیم باشد و "آرزو" که دلیل نفس کشیدنم. دلم میخواهد یک دختر داشته باشم. دختری که خودم را توی چشمهایش و آرزوهایم را روی پیشانیش ببینم. هیچ اسمی توصیفش نکند. همه چیز باشد و هیچ نباشد. از هر قیدی آزاد باشد و در هیچ ظرفی جا نشود. رهای رها باشد! آری، انگار دلم می خواهد دخترم "رها" باشد..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز