2733
2734



شما یک موجود رستگار هستید که توسط  برترین نیروی کائنات یعنی قدرت پروردگار احاطه شده اید. نیروی الهی همه جا با شماست و شما را محافظت کرده و نجات می دهد، هدایت تان می کند و شما را دوست دارد. شاید از خودتان بپرسید پس چرا من نشانه ای نمی بینم ؟


پاسخ اینست که ترس ها، نگرانی ها، اضطراب ها و افکار منفی شما می توانند باعث انسداد در دریافت نیروهای الهی شوند  امروز تصمیم بگیرید که بیشتر شاد باشید،😊 بیرون بروید🚶‍♀️🚶‍♂️ و زیر نور خورشید قدم بزنید🌝، مدتی را در طبیعت سپری کنید🌳🌲🌱 و با دوستانتان و یا به تنهایی خوش بگذرانید و به آهنگ های مورد علاقه تان گوش دهید.


کاری را انجام دهید که به شما احساس خوب و سرزندگی می بخشد😇😊 و بجای نگرانی در مورد مشکلات ، به مشکلات بخندید 🙂و بگویید : "من می دانم که خداوند😇 مرا از مشکلات مصون نگاه میدارد" فرشتگان از شما می خواهند که از زمان حال لذت ببرید و به خداوند اعتماد داشته باشید که از شما در مقابل فردا مراقبت خواهد کرد.

🦋🌸

♡شما در امنیت کامل قرار دارید و تمام نیازهایتان از قبل فراهم شده است و همه چیز نیکو پیش می رود💪🏻❤

کلامت و قدرت ذهنت و باور کن تا به هرچی دوست داری برسی. بهترین کتاب: ۴اثر از فلورانس اسکاول شین . 

ب مشکلات نمیتونم بخندم 

کاربری ب من داده شده 😊 ۱۵ سالمه نپرسین و حمله نکنین...😐اشک ها کلماتی هستند که قلب نمی تواند آنها را بگویدمُتَاسِفانِه اِستِفآدَم اَز گوشئ📱به حَدئ رِسیدِه کِه،،،،،،دیگِه نِمیدونَم اون گوشیِه مَنه یآ مَن آدَم اون                     من دختریم ک هیچکس از غم و ناراحتیم خبر نداره و‌هیچکس گریمو ندیده   


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ب مشکلات نمیتونم بخندم 


  سعی کن میتونی ارزشه ساختن یه روز خوب و داره همه کم زیاد بالا پایین دارند ولی مهم اینه چجوری بتونی کنار بیای  

کلامت و قدرت ذهنت و باور کن تا به هرچی دوست داری برسی. بهترین کتاب: ۴اثر از فلورانس اسکاول شین . 
2728
خاص بود ممنون


  عزیزم ... امیدوارم امروز یکی از بهترین روزهات باشه      

کلامت و قدرت ذهنت و باور کن تا به هرچی دوست داری برسی. بهترین کتاب: ۴اثر از فلورانس اسکاول شین . 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز