2733
2734
عنوان

وای خدا اصن نمیتونم بهش فک نکنم

303 بازدید | 11 پست

ابنکه یه نفر کلا اول گیر بده بهت بلاکش کنی بگی میخام نباشی دوباره با شماره دیگه بیاد به قصد ازدواج کار وسنشم خوب باشه ولی دیگه نیاد جلو 😭😭وابستگی وحس گناه به وجود بیاد ،باید چیکار کرد؟

اخلاق پسرا همینه  ،

اول میخوان وابسته بشی ، 

منم یکبار همین مسئله برام پیش اومد و فریب خوردم. سادگی کردم چون تجربه نداشتم، 

٨ ماه اصرار کرد به بهانه ی درس و حتی گفتم به خانوادم میگم و گفت : اشکالی نداره تا قبول کردم همو بشناسیم و فهمید احساساتی شدم ، ناپدید شد ... حالا ایشون چطور رفتن ؟!  تموم کرد و رفت یا بی سر و صدا ؟! 

حست رو هم درک میکنم اما عاشق شدن یا احساساتی شدن گناه نیست، خودم هم احساس گناه داشتم اما نگاه کردم و دیدم اشکالی نداره مگر اینکه به جاهای بد کشیده بشه، شناخت ساده مشکلی نداره... 

خودت رو اذیت نکن. 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
اون توقع بد داشت می خواست قبل ازدواج استفاده هاش روبکنه دید من پایه این چیزا نیستم رفت


پس بهتر که رفت ، 

سعی کن ناراحت نباشی و بهش فکر نکنی تا کاملا تموم بشه. 

از خدا بهترینا رو برات میخوام. ❤️👌🏻

میدونم واقعا سخته ، خودم هم این مدت واقعا اذیت شدم... حالا برای من متفاوت بود تا متوجه شد واقعا به پدرم گفتم و قسم دادم که اگر جدیه بمونه ، براش کار پیش اومد و ناپدید شد ...  

پس بهتر که رفت ،  سعی کن ناراحت نباشی و بهش فکر نکنی تا کاملا تموم بشه.  از خدا بهترینا ...

ممنون که درکم می کنی ولی انگار توقلبم یک حفره درست شده هنوز بدون اینکه بزارم خانوادم بدونن گریه می کنم از ضعف خودم بدم میاد ولی چه کنم

ممنون که درکم می کنی ولی انگار توقلبم یک حفره درست شده هنوز بدون اینکه بزارم خانوادم بدونن گریه می ک ...

متوجهم ، خواهش میکنم ، 

منم گریم میگیرفت  ، احساس تهی بودن میکردم، 

کتاب جدایی معنوی از دبی فورد رو حتما بخون،کمکت میکنه. 

میدونی باید خودت رو سرگرم کنی ، کمتر بهش فکر کنی. 

شمارش ، عکسش و... تمام چیزایی که ازش داری رو از خودت دور کن. امید برگشت و درست شدن اون اگر تو دلته صد در صد این امید رو بکش ، بهترین راه فراموشی همینه که هیچ امیدی ته دلت نمونه .  

2738
متوجهم ، خواهش میکنم ،  منم گریم میگیرفت  ، احساس تهی بودن میکردم،  کتاب جدایی معنو ...

همهدچی رودور انداختم زیاد کتاب می خونم ولی هر جا میرم دلتنگم هی جملات انگیزشی می گم ولی درست نمی شه کاش هیچ وقت تو زندگیم نمی اومد لعنت به هر چی احساسه

همهدچی رودور انداختم زیاد کتاب می خونم ولی هر جا میرم دلتنگم هی جملات انگیزشی می گم ولی درست نمی شه ...

اینا رو هم ببین ، شاید بتونه کمکت کنه  : 


.اگر به خوبی به این نکات گوش کنید ، حداکثر در 3 روز میتوانید فرد مذکور را تماما از ذهن خود خارج کنید.اگرچه دلایل بسیاری وجود دارند که باعث میشوند نتوانید نبود کسی که مدتها عاشقش بودید را فراموش کنید.اما دو دلیل اصلی و ریشه ایی وجود دارد که با رعایت این دو مساله ، خواهید دید که به سادگی میتوانید فرد مذکور را فراموش کنید.

  1. باور داشتن به اینکه او از همه بهتر بود و بینظیر بود و پاره ی وجود شما بود و تا ابد هیچکس مثل او تکرار نخواهد شد
  2. داشتن 1 درصد امید ، برای بازگشت مجدد فرد مذکور کنار شما

ما عاشق افرادی میشویم که معیارهای ضمیر ناخودآگاه ما را داشته باشند.به این معیارها ، نقشه ی عشق گفته میشود.چیزی که اکثر افراد نمیدانند ، این است که ما ، عاشق کسی خواهیم شد که حدود 70 یا 80 درصد از معیارهای ما را داشته باشد.این مساله ، بدین معناست که چیزی به نام یک فرد خارق العاده و متقاوت ، وجود ندارد.

اگر شما عاشق کسی بوده اید ، علت این بوده که او 70 درصد معیارهای ضمیر ناخودآگاه شما را داشته است.به همین علت ، اگر شما کسی را ببینید که 75 درصد این معیارها را داشته باشد ، شما حتی او را بیشتر از نفر اول دوست خواهید داشت !

با عرض معذرت ، اما باید گفت که شما توسط رسانه ها و رمان های عشقی ، احمق فرض شده اید.چیزی که در فیلمها وجود دارد ، ضمیر ناخودآگاه شما را برنامه ریزی کرده و درحال حاضر فکر میکنید که او ، با همه متفاوت است و تا ابد عاشقش خواهید بود.فقط کافیست اندکی صبر کنید و به نکاتی که گفتیم عمل کنید ، به زودی به حس بدی که پس از پایان رابطه داشتید ، خواهید خندید !

داشتن حتی 1 درصد امید ، باعث خواهد شد که هرگز نتوانید از حس بد خود نجات پیدا کنید.امید داشتن به برگشت فرد ، میتواند مانع اصلی برای فراموش کردن کسی که دوستش دارید، باشد.

چرا ما مرگ عزیزانمان را پس از مدتی میپذیریم اما رفتن کسی که عاشقانه دوستش داشتیم را نمیپذیریم ؟ باید گفت : به این علت که وقتی کسی میمیرد ، ما امید خود را برای بازگرداندن او به زندگی ، کاملا از دست میدهیم و از دست دادن امید ، علت اصلی این است که بتوانیم چیزی که رخ داده است را بپذیریم.

پس از رفتن کسی که دوستش داشتید ، یک درصد امیدی که در ذهن شما برای برگشتن او وجود دارد ، علت اصلی این است که حس بدی دارید و نمیتوانید چیزی که رخ داده است را بپذیرید.

این ، 1 درصد امید باقیمانده برای برگشتن فرد مذکور است که باعث شده است به آهنگهای غمگین گوش کنید ، خاطره های خود را در ذهن مرور کنید ، منتظر تماس او باشید یا به مکانهایی بروید که قبلا باهم رفته بودید.

امید را ، تماما و تا ابد بکشید ، گوش دادن به موسیقی های ناراحت کننده و مرور خاطرات را متوقف کنید.شماره ی فرد مذکور را پاک کنید و به زودی خواهید دید که توانستید فرد مذکور را تا ابد فراموش کنید.معمولا اگر به خوبی به این نکات توجه کنید ، حداکثر در 3 روز ، فرد مذکور را تا ابد فراموش خواهید کرد.

اینا رو هم ببین ، شاید بتونه کمکت کنه  :  .اگر به خوبی به این نکات گوش کنید ، حداکثر د ...

سطح هوشیاری خود را بالاتر ببرید

هوشیار و آگاه باشید ! عیبهای فرد مقابل را ببینید.اگر کسی رهایتان کرده و رفته است ، این یک عیب شخصیتی بسیار بزرگ در فرد مقابل است.اصولا مهمترین چیز در یک رابطه این است که دو نفر تحت هر شرایطی ، کنار هم بمانند.در غیر اینصورت ، همواره هزاران بهانه وجود دارد که هر لحظه رابطه را تمام کرد.اگر کسی رابطه را رها کرده و به یکباره میرود ، به سادگی از آن نگذرید ! این یک عیب بزرگ شخصیتی در اوست !


در برخی نگرشها مدام گفته میشود که بگذرید ، فرد مذکور را ببخشید و…اما بحث اینجاست :


تا زمانی که قبول نکنید فرد مربوطه ، اشتباهی کرده و سطح شخصیتی پایینی دارد ، نمیتوانید از او دل بکنید ! شما باید آگاهانه ببینید که فرد مذکور چه نقاط ضعفی دارد و چه بر سر شما آورده است.در غیر اینصورت ، دوری از او باعث آزار شما خواهد شد و فراموش کردنش برای شما سخت خواهد بود.


 



سطح هوشیاری خود را بالاتر ببرید هوشیار و آگاه باشید ! عیبهای فرد مقابل را ببینید.اگر کسی رهایتان کر ...

https://persianv.com/ravanshenasi/راه-هايی-برای-فراموش-كردن-يك-رابطه-در.html  این سایت رو هم چک کن. میدونی حالا باز وقتی تموم میشه میدونی باید فراموش کنی ، من هنوز مرددم. گفته میاد من رو میبینه ، آخه من قسم دادم به خدا و عزیزای خودش که حتی اگر یک درصد هم خواست بازی کنه ، من رو انتخاب نکنه. نمیدونم چی میشه واقعا دو ماه بعد میاد یا نه ؟! دلم هم نمیاد خواست بیاد جواب ندم ، احساس میکنم قول دادم برم همو ببینیم و نرم ناحقیه ، اون قبلا تو دانشگاه من رو دیده بود و اصرار می‌کرد ، من اما اصلا تا حالا ندیدم اونو ، خواستم کمک کنم و درگیر شدم ، میدونست جواب نمیدم هر بار درس رو بهانه می‌کرد یا در و دل که ناراحتم و منم محبت کردم، فکر کردم گناه داره و جواب دادم. تو هم برام دعا کن تو رو خدا ، میترسم و خستم ،  انگار تو برزخم ، میخوام جواب ندم پیام داد و دلم نمیاد ، میترسم راجع به اون اشتباه کرده باشم ، با وجود رفتارهایی که انگار عوض شده... 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز