2733
2734
عنوان

اگه تک فرزند هستید یا کسی رو می شناسید که تک فرزند باشه به من کمک کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 20440 بازدید | 183 پست
خیلی موافق تک فرزندی نیستم.
ولی با توجه به مشکلات امروز جامعه ما، یک بچه هم نیاز داره که ما بتونیم در وهله اول خوب تربیتش کنیم.
توقعات بالا رفته.
من با توجه به اینکه دوست دارم بچه هام بهترین باشن ترجیحا فقط ازم تربیت یک بچه و صد البته از عهده خرجش بر میام.
Lilypie Pregnancy tickers
سلام مامانای گل
می خواستم بدونم آیا کسی در بین شما عزیزان هست که فاصله سنی بین کودکانش 7 سال باشه؟ من یک پسر 5.5 ساله دارم و می خوام تابستان باردار بشم. پسرم مهر93 میره اول دبستان و با محاسبه ای که کردم فرزند دومم فروردین 94 به دنیا خواهد اومد. اما بغیر از مادرم همه به من می گن دیگه بچه دار نشم. اگر کسی تجربه در این زمینه داره من رو راهنمایی کنه
زندگی را زیبا ببینیم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم
من توی اطرافیانم خیلی ها بودن که وقتی بچشون رفته مدرسه دومی رو اوردن.بچه ها کمی هم با هم هم بازی بودن.اما به نظر خودم و یکی از مامانا این که درست بیوفته همزمان با شروع مدرسه که یه تغییر بزرگ حداقل برای بچه اول هست یکم سخت می شه.باید بدونی خودت برای چی می خوای بچه دوم رو بیاری یا اینکه می گی اطرافیانت می گن نه دلیلشون چیه.فقط وقتی بچه که می ره مدرسه یه حسن داره که می تونی نصف روز رو به دومی حسابی برسی و دور از چشم بچه اولت ببوسیش و بغلش کنی.
2731

سلام بنده تک فرزند هستم . ۲۲ سالم هست. 

فقط همینو بگم که تک فرزندی بدترین چیز برای من بوده هیچ وقت تو زندگی نتونستم تصمیم بگیرم . تو جامعه منزوی و تنهام . اضطراب شدید تو دانشگاه و هنگام رفتن پای تخته دارم. به سختی ارتباط برقرار میکنم. همیشه استرس دارم. البته تربیت پدر مادر هم موثره  و لزوما همه ی تک فرزندا این طوری نمیشن ولی بازم تک فرزندی یه فاجعس . من روحیاتم از بچگی شدیدا شکننده بوده . همیشه تو اتاقم تنهام. عصبی ام  . فامیلامونو میبینن با چند تا خواهر برادر میگنو میخندن. یادمه حتی بچگی هم به سختی با کسی دوست میشدمم.   نگران آیندمم؛ کار ؛ زندگی و...

تنها دلیل کامنت داده من این بود که یا لطف کنید بچه نزایید یا حداقل دو تا به دنیا بیارید که مشکلاتی که از بچگی تا الان داشتم سراغش نیاد. بازم میگم تک فرزندی فاجعه ای بیش نیست

من تک فرزندم استارتر جان و هیچ مشکلی با این قضیه ندارم.
زمان بچگیم مامانم خیلی برام وقت میذاشت و همیشه حواسش بود با همسن و سالام بازی کنم، تئاتر و سینما برم. کانون برم کتاب بخونم و خلاصه سرگرمی مناسب سن ام داشته باشم و دوست پیدا کنم. بزرگم که شدم همیشه دوستای خوب داشتم و هرگز این احساس ظلم و ستم و تنهایی که بعضیا گفتن رو احساس نکردم.

تنها اشکال تک فرزندی برای خود پدر و مادره که بچه ممکنه مثل من بذاره بره یه جای دور و خیلی تنها بشن. 

در واقع اینا که خوندم در مورد نظرات مخالف تک فرزندی، بیشتر مشکل تربیتی بود تا مشکل تک فرزندی. شاید اینجوری باشه که اگه پدر مادری بد باشن و تنونن بچه شونو تربیت کنن تحمل شرایط بد با خواهر و برادر بهتر باشه.

در غیر این صورت تک فرزندی فرقی با چند فرزندی نداره از نظر من.

2738

سلام خب منم تک فرزندم و با مادرمم خب‌ چیکار کنم؟ برم خودمو بکشم که خواهر و برادر ندارم شاید نشد که بچه دار بشن بعد من بیشتر متنهارو خوندم و دلم گرفت ، دل نشکونید اگه که نمیتونید شاد کنید .

من خودم ادم میشناسم که چند تا داداش بودن که دوتاشون مردن و بچه خودش تک مونده ، پس مصلحت خدا چی میشه ؟ خدا استغفروالله ظالم نیس فکر ما تکهارو هم میکنه . کسی از اینده خبر نداره هیچ کس ، گفتید تک ها وابسته پدر و مادرن اگه دوتاشونو از دست بدن ضربه میخورن مرگ و زندگی دست خداست کسی از فرداش خبر نداره . 

تک فرزند ها یک کمبود را همیشه در زندگیشان دارند و ان هم نبود خواهر برادر است . این نصیحت دلسوزانه بنده هرا بپذیرید یا بچه دار نشوید یا به یک فکر تک فرزند نباشید . . کمبودی که هیچ وقت با  پول و محبت بیشتر پدر و مادر جبران نمیشود .


من تک فرزندم و متنفر از تک فرزندم هم تنهام هم مادرم تنهاست وقتی من درگیر کارامم

الانم بچه ام تنهاست ن دختر خاله ن پسرخاله 

هیچ جایی ندارم برم روزها با بچه ام چون خواهر برادر ندارم

همه مسئولیت مادرمم با منه اگ بچه دیگ داشت بغیر من خیلی خوب بود

همه امیدم ب این بود که خودم چندین بچه داشته باشم اما خدا فعلا یکی بیشتر بم نداده ... شوهرم ضعیف شده طفلی

تنهاتر از تنهام

من و شوهررررم.... یه دختر داریم شاه نداره...بخدا
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس ششم

دکی1402 | 6 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز