2726
عنوان

کمی تامل 👌👌

46 بازدید | 0 پست

پدربزرگ آن وقت ها که پُر از گفتن بود و درباره هرچیز، چیزی داشت که بگوید، وقتی می دید که من و بورخِسْ گرفتارِ گفت گویی به ظاهر بی سرانجام شده ییم، می گفت:

" آهای بچه ها! نگذارید که بحث جای تولید را بگیرد. این خواسته مسلّمِ استعمار است که شما به جای هر ساختنی، به گفت و گوهای مطوّل درباره ی ساختن یا نساختن مشغول شوید و کلنجارهای لفظی را جانشینِ کلنجارهای عملی کنید..."


پدربزرگ میگفت:

"علت اساسی سیاهی سرنوشت روشنفکران عصر ما و تبدیل شدن شان به یک مُشت ولگردِ بیکاره ی مفت خور نق نقوی بهانه گیر آویزان همین است که پیوسته، وِر زدن های بی سروتَه را جایگزین آفرینش و تولید می کنند.


در یک میدان نبرد واقعی، هیچکس فرصت ندارد که مشغول به حشیش و شیره و بنگ و چرس و هرویین و مرفین و کوکایین و ال اس دی و بحث های بی فایده ی روشنفکری و هزار زهر مار دیگر شود. اما در عرصه ی حرافی، تا بخواهی فرصت برای اسارت و اعتیاد و وادادگی و مسخرگی هست."


📚تکثیر تاسف برانگیز پدربزرگ، نادر ابراهیمی؛


۱۴فروردین، سالروز تولد نادر ابراهیمی



انگار دوباره فرعون خواب آشفته دیده است که اینطور دست به قتل عام کودکان میزند اما اینبار به دست مادرانشان(رواج سقط جنین در ایران! ایرانی که همیشه جلوی صهیون ایستاده است!)     بانوجان! وقتی یزیدیان برای تحقیر حضرت زینب سلام الله علیها حجاب او را بر میدارند بدان که بدحجابی تحقیریست از سوی دشمنان
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست
2687