2737
2734
عنوان

خواص آب کرفس☘ حتما بخونید.

4036 بازدید | 11 پست

نوشیدن روزانه آب کرفس به عنوان یک آبرسان و مرطوب کننده طبیعی سلول‌های پوست را هیدراته کرده و در نتیجه پوست نرم و درخشان می‌شود.

جوان سازی پوست صورت

آب کرفس دارای مقادیر بالایی ویتامین‌های A، B، C، K، نیاسین و فولات می‌باشد که در تولید کلاژن و تغذیه پوست نقش دارد در نتیجه از چین و چروک پوست صورت جلوگیری کرده و باعث جوان سازی پوست می‌شود.

روشن کننده طبیعی پوست

کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سلنیوم موجود در آب کرفس به عنوان روشن کننده طبیعی پوست صورت شناخته می‌شوند.

لایه بردار طبیعی پوست

کرفس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان‌های موجود در آن به پاک سازی سلول‌های مرده پوست کمک کرده و به عنوان یک بایه بردار طبیعی پوست صورت و بدن عمل می‌کند.

ماسک کرفس برای پوست

یک فنجان آب کرفس را با ۱ قاشق غذا خوری بلغور جو دوسر پودر شده و پودر پوست پرتقال ترکیب کنید و به مدت ۵ دقیقه به صورت حرکات دایره‌ای بر روی صورت و گردن بمالید سپس با آب گرم خوب بشویید.

تقویت و افزایش رشد مو

آب کرفس دارای مقادیر بالایی آب و ویتامین A. است که مو‌ها را هیدراته کرده و باعث تقویت و افزایش رشد مو می‌شود، اگر می‌خواهید مو‌های سالم و پرپشت داشته باشید هر روز آب کرفس بنوشید.


کرفس یکی از سبزیجات بسیار کم کالری است و می‌تواند به عنوان یک چربی سوز قوی عمل کند و با کاهش اشتها باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود.

بهترین زمان خوردن خوردن آب کرفس صبح ناشتا می‌باشد که باعث کاهش وزن می‌شود. اگر معده شما تحمل مصرف آب کرفس به صورت ناشتا را ندارد می توانید بعد از ظهر به عنوام میان وعده آن را میل نمایید

ایییییییییییی

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2731
2738
مرسي عالي بود ولي فكرشم نكن كه ما صبح اول بسم الله ،صداي ابميوه گيري روو بتونيم دراريمم😄😆

میتونی از یروز قبل بگیری عزیزم. من چون معمولا خونه تنهام مشکلی با این موضوع ندارم😂

میتونی از یروز قبل بگیری عزیزم. من چون معمولا خونه تنهام مشکلی با این موضوع ندارم😂

خةشبحالت

اخه روز قبل اثرش ميره 

ابميوه بايد تازه باشه 

باتوجه به اينكه بعضيا هم اصلا نبايد كهنه بشه

من براي ارتقا به اين جهان آمده ام 🤗🤗💐💐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730