2733
2739

من برای خرید اسباب بازی معمولا از اینترنت تحقیق و جستجو می کنم تا بتونم روی قیمت و کیفیت اسباب بازی ها مقایسه داشته باشم. آدرس یکی از سایت هایی که خوددم خرید کردم و راضی بودم رو اینجا گذاشتم:

فروشگاه اسباب بازی فرفرک

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام مامانای گل 

من برای پسرم که۴ سالشه از موسسه تربیتی ازهار (آدرسش خیابون بغل باشگاه حجاب شهید رضایی هست آخرای خیابون سمت راست به در سبز رنگ داره) البته از پیج از اینستاش اسباب بازی خریدم خیلی عالی بود یعنی قشنگ یک ساعت سرگرم شد یه بسته هست پر برچسب و تیکه های کلاژ و ماه و ستاره با قیچی و چسب کلی بچه دوست داشت.خود موسسه ازهار هم کارش بچه های زیر ۷ سال هست از یک سال و نیم تا ۷ سال برای مامانت هم در کنار کلاس بچه ها کلاسهای تربیت فرزند می گذارن عالیه. 

آدرس پیجشون

azhar.shiraz  فروشگاهشون همazhar_shop_shiraz

2731

فروشگاه اسباب بازی سیبن مرکز تولید اسباب بازی در اصفهان تولید انواع عروسک، ماشین، تولید و پخش بازی های فکری ، شخصیت های کارتونی ، فروش تم تولد و فروش لوازم آتش بازی و … می باشد که سالیان سال است در کنار کودکان شما می باشد. 

سلام

ما برای سیسمونی از ی فروشگاه اینترنتی اسباب بازی خریدیم 

قیمتشون خیلی مناسب بود ، تازه خیلی هم سریع اوردن.

فروشگاه اینترنتی بازار آنلاین

https://bazaronlin.com/shop/

من که خیلی راضی بودم

البته این رو هم بگم ، اسباب بازی هولی تویز خریدیم

2738

بازی کودک در مهد کودک ها و یا پارک ها باید با وسایل ایمن و کاربردی باشد. زیرا کودک علاوه بر بازی و تخلیه انرژی نیاز به پرورش استعدادها و شکوفایی آن دارد. ، از جمله لوازمی است که کودک، مدت زمان زیادی با آن ها سر و کار دارد، تجهیزات بازی مهد کودک است که شما می تونید با قیمت مناسب از جهان پارک خریداری کنید. 

برای خرید مجموعه بازی پلی اتیلن در سراسر کشور مثل تهران ، کرج ، زنجان ، قم ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، مازندران ، مشهد و ... می توانید با مشاوران تحرک سازان ایده در تماس باشید و بهترین محصولات را خریداری نمایید.


تجهیزات پارکی کودکان در  شرکت آرتا پارک به صورت یک مجموعه در طرح ها و شکل های متفاوت و در اندازه های کوچک و بزرگ طراحی و عرضه می گردد. این تجهیزات از جنس پلی اتیلن با گرید بهداشتی و استاتیک و سازه فلزی گالوانیزه می باشد.

وسایل بازی فلزی کودکان

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687