2726
عنوان

درد شدید دندان

1520 بازدید | 13 پست
الان دو هفتست که دندونم رو کشیدم تا امروز هم درد دارم هفته قبل رفتم دکتر گفت که عارضه اى به نام حفره خشک پیدا کرده که چند روز بود مى رفتم و پانسمان مى کرد امروز متوجه شدم که یه تیکه کوچک از دندونم مونده که سرش کاملا واضحه کسى تا حالا اینطور بوده خیلى مى ترسم از اینکه باز باید کشیده بشه کسى چنین تجربه اى داشته چیکار مى شه کرد؟
چراغ زندگیم دخترم علیا...
عشق و نفسم دخترم علیا...

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
جا ماندن یک تکه دندان با عارضه حفره خشک دو چیز کاملا مجزاست، اگر تکه ای از دندان جا مانده باشد درد شدید و مداوم ندارید، ولی اگر بعد از دوهفته هنوز درد دارید و حفره بسته نشده بدلیل تشکیل نشدن لخته بعد از کشیدن می باشد که یا دکتر شما کاملا بعد از کشیدن دندان داخل حفره را زخمی نکرده که خونریزی بیشتر شود و لخته تشکیل شود یا ایشان این کار را انجام داده و شما می بایست تا یک روز جای حفره را اصطلاحا میک نمیزدید و تف نمی کردید که کردید ول چیز مهمی نیست و درمان راحتی دارد و جای نگرانی نیست.
کلنیک دندانپزشکی فریار واقعا تو کارشون حرفه ای هستن ...آدرسش سمت سعادت آباده ..ویزیت اولش رایگانه برو برا مشاوره حتما...من و خانوادم اینحا میریم خدا رو شکر خیلی راضی بودیم..شیک و تر تمیزم هست به بهداشت خیلی اهمیت میدن.... 22095024-22095027
ارسال نظر شما
2687