2726
عنوان

۱۹ سالمه میخوام اسممو عوض کنم بزارم پریماه

| مشاهده متن کامل بحث + 4622 بازدید | 274 پست
چه ربطی داره ادم شاید خودش اسمشو دوست نداشته باشه باید اون اسمو بهش تحمیل کرد من وقتی اسم فاطمه رو ...

بی خیال بابا برو یه هنر خاص خاص یاد بگیر که توی شهر اصلا تک باشی، همه تو را با اون هنر بشناسن این طوری پیشرفت هم میکنیو 

عزیزم منم  تابستون اسممو عوض کردم 

فاطمه نبودما

کارمند ثبت احوال گفت هر اسمیو بخوای میتونی عوض کنی منتها باید فراوانیش از اسم قبلیت بیشتر باشه

با یه خانمی هم تو این سایت اشنا شدم اسمش لیلا بود میخواست بذاره ارمیتا ولی شهر تهران  اجازه نمیدادن رفت شهر خودشون سمنان گفتن اشکال نداره میتونی عوض کنی

شماهم با حرف بقیه دلسرد نشو  و پیگیرش باش حتی شده تو دوتا شهر


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فک کنم خیلی سخت باشه جدیدا هم قوانین سخت گیرانهای راجب تعویض اسم مذهبی دارن و تصویب شده  ولی من خودم اسمی ک امتخاب کردیو دوس ندارم  بنظرم یه سرچ بکن اسمای اصیل ایرانی تو بقیه شون بگرد اسمای خیلی جذاب و خاصی پیدا میکنی 

Go big meri
راصیه ازاسامی حصرت زهرابوده

نه عزیزم. فقط فاطمه و زهرا  و شاید زینب رو عوض نمیکنند 

دوست عزیزم که امضام را میخوانی برای روح می می ناز و مامان ترنم صلوات بفرست. می می ناز از کاربران قدیمی بودند که به دلیل سرطان سینه فوت کردند. مامان ترنم سال 89 به همراه همسر و دخترشون در سانحه هواپیمای ارومیه فوت کردند.  حالا لطفا برای روح آلا کوچولو دختر دوست نی نی سایتی مان صلوات بفرست. حالا تو که دل مهربانی داشتی و برای کسانی که گفته شد صلوات فرستادی من دعا میکنم تا آرزو هایت براورده شود. تو هم برای براورده شدن آرزویم دعا کن.  خواهران من، بدونید که این عیب نیست که نوار بهداشتی رو توی کیسه سیاه بذاریم. چون قائدگی هم مثل ادرار و مدفوع، چیز طبیعی بدن زن هاست و همونطور که لازم نیست آدم و عالم بفهمن که ما به دستشویی رفتیم، لازم نیست آدم و عالم بفهمند که ما قائده هستیم. بدونید که بکارت، (البته درصورتی که رابطه های دیگر هم انجام نشده باشد) عقب ماندگی نیست، پاکدامنی و حیاست. خواهر ها، بدونید که اسم دیگر رابطه قبل از ازدواج، رابطه نامشروع است. بدونید که حجاب اجباری اسارت نیست، عزت است. به جای اینکه هم دیگر رو به کشف حجاب تشویق کنیم، به با حجاب بودن تشویق کنیم. بیاید به جای فمنیست، مسلمان، یک مسلمان کامل باشیم. بیاید الگومان به جای فمنیسم، حضرت زهرا (ع) باشد.
2728

زمانی که اموزشگاه درس میدادم خیلی دختر ها که اسم های مذهبی داشتن می اومدن می گفتن  لطفا منو به این اسم های شناسنامه  ای , سر کلاس صا نکن .منو مثلا  با این اسم صدا می کنن .منم مجبور میشدم اسم هایی که میگن رو جلو اسم کلاس بنویسم .عجب داستانی داشتم !

راستی خانوما. دیدم بحث سر اینه یه سوال یکی از دوستام اسم دختر 6 روزش ملورینه. میتونه به فاطمه عوضش ک ...

بله میتونه عوض کنه حتی تو یه روز براش عوض میکنن

ولی بچه بزرگ بشه دیگه نمیتونه عوض کنه

چون بیشتر از یه بار نمیشه اسم عوض کرد

بیشعورا این چه قانونیه گذاشتن مگه ما عربیم اخه

من اسم فارسی و ترکی دوست دارم الان باید چه خاکی تو سرم بریزم تو این مملکت

کار نمیکنن کار نمیکنن حوصلشون که سر رفت پا میشن همچین قانونای مسخره ای رو وضع میکنن...!!!

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730