2737
2734

سلام بچه ها

من یه پاراوان چوبی ساده سفید چندسال پیش خریدم، الان برای جدا کردن یه قسمت دیگه از منزل میخوام ازش استفاده کنم اما کوچیکه باید یه پاراوان دیگه هم بخرم بزارم کنارش تا اون بخش خونه رو بتونه کامل بپوشونه؛

الان هرجا میرم اون مدل پاراوان رو ندارن یا رنگ سفیدش یه مقدار فرق داره.

اگه بورس پاراوان یا مرکز فروش پارتیشن های چوبی رو میدونید کجاست برام بفرستید برم بگردم ببینم گیر میارم اون مدل رو یا نه! تهران هستم؛

عکس مدل پاراوان ساده ای که قبلا گرفته بودم هم میزارم، یه مدل سفید ساده ست که اون موقع ها هم ارزان قیمت بود (الان نمدونم چقد شده!) :

https://khane-hasir.ir/wp-content/uploads/2018/11/IMG_20180109_142118_308.jpg

آواجون یه کارگاه تولیدی نزدیک ما هست که کارای چوبی میسازه، دیدم که پاراوان هم دارن، مدل های خیییلی زیادی هم دارن. اما نمیدونم اون مدل پاراوانی که تو میخوای رو هم هست یا نه؛

توی این لینک میتونی اطلاعات تماسشون رو ببینی. بپرس ببین پاراوان سفید موجود دارن؟

آواجون یه کارگاه تولیدی نزدیک ما هست که کارای چوبی میسازه، دیدم که پاراوان هم دارن، مدل های خیییلی ز ...

سلام عزیزم ممنون.

اره اونجا رو دیدم، چندسال پیش هم از همونجا خریدم این پاراوانی که دارم رو...

اما چند روز پیش ازشون پرسیدم گفتن که رنگ سفید رو تموم کردن و پاراوان ساده با رنگای چوبی فقط دارن.

اگر جای دیگه ای گیر نیارم، مجبورم که صبرکنم تا همونا پاراوان سفید بسازن؛

مرسی که لینک اطلاعات تماسشون رو فرستادی  شماره فروشگاه شون رو گم کرده بودم  

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
پرسیدم عزیزم گفتن که پاراوان سفید رو فعلا ندارن و آخر ماه واسه ی شب عید میارن. بعدش هم گفتن اگه عج ...

عزیزم ممنون  

دفعه ی پیش که میخواستم پاراوان بخرم اول پل چوبی رفته بودم، چندتا مغازه پاراوان داشتن ولی کیفیت کاراشون زیادی خوب نبود اکثر طرحا هم داهاتی بود!! بعدشم خیلی بداخلاق بودن همه ش میگفتن که ما تک نمیفروشیم برو بیرون  قیمتاشون هم تازه گرون تر بودش انقدر هم منت میذاشتن :))

پاراوان

انواع پاراوان در مدل های بسیار زیبا را آن هم با بهترین و مناسب ترین قیمت از شرکت دیباج بخواهید. شرکت دیباج در زمینه تولید و  فروش تجهیزات  و وسایل مورد نیار برای منازل و ادارات و همچنین کابینت  از شرکت های پیشتاز میباشد و تا کنون توانسته با عرضه محصولاتی با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

جدا کردن فضا در یک سازه که میتواند مسکونی باشد یا اداری و تجاری تنها با دیوار کشی که هزینه های زیادی را در بر دارد و زمان بر نیز میباشد صورت نمیپذیرد و میتوان به راحتی و با استفاده از پاراوان فضای موجود را به راحتی مرزبندی کرده و جدا کنید. پاراوان در واقع به نوعی یک پارتیشن متحرک است که میتوان آنرا در بخش های مختلف و برای جدا نمودن فضای موجود مورد استفاده قرار داد. از پاراوان اغلب در فضاهای اداری و تجاری استفاده میشود و میتوان یک فضا را به بخش های مختلفی تقسیم بندی کرده و جدا کرد. البته پاراوان نمیتواند همان کاری که پارتیشن میکند را انجام دهد اما نسبت به ابعاد و روش اجرای سریع و همچنین قابل حمل بودن از بهترین گزینه ها برای جداسازی و تفکیک فضای موجود میباشد.

کاربرد پاراوان در منازل


پاراوان و جداسازی بخش های قناص

یکی از بزرگترین ویژگی های پاراوان در پوشاندن بخش هایی از فضای داخلی سازه میباشد. در برخی از منازل مسکونی  و یا فضاهای اداری و تجاری ممکن است بخش هایی هر چند کوچک وجود داشته باشند که باعث قناص نشان دادن دکوراسیون میشوند که از این رو با استفاده از پاراوان به راحتی میتوان این بخش را پوشاند و از دیدرس خارج نمود. به طور مثال ممکن است بخشی از منزل به دلایلی مورد بازسازی قرار گرفته باشد و این بازسازی باعث شده تا حالت قناص پیدا کند که در این صورت باید آنرا با وسایل و تجهیزاتی همچون پاراوان پوشاند تا این قناصی دیگر در دیدرس نباشد.


https://dibaj-co.com/پاراوان/


من خودم مغازه دارم و برای مشتری هام که میخوام پاراوان و پارتیشن سفارش بدم فقط از سایت ایزی خرید ، خرید پاراوان میخرم. قیمت هاشون واقعا عالیه چون تولید کننده اصلی هستند .  و دوم اینکه بالای 900 مدل تنوع پاراوان هاشون هست یعنی برای هر جایی که فکرشو کنید دسته بندی جدا دارند با کلی مدل جذاب که خودتون این سایت رو مشاهده کنید متوجه بزرگی اینا میشید . من خودم تضمین میکنم که عالی هستند . لینکشون هم میزارم اینجا که خودتون پاراوان هارو ببینید . 

https://easy-kharid.com/product-category/paravan/

با این شماره هم میتونید برای خرید تماس بگیرید مشاوره رایگان دارند .

09921236048


2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز