2726
نمیدونم فک میکنم لیاقتش من نبودم اخه من خیلی بدم 

اخی اشکال نداره ولی واسه اون بهترینی 

ٱنهایی که به زندگی دیگران نور میبخشند،روزی خورشید خواهند شد:)🌝.اولین حسی ک بعد از شنیدن خبر پیشرفت کسی بهت دست میده.معرف شخصیت درونته.
اره واقعا یکی از رفیقام واسه مشکلاتش همش ناراحت بود گریه و افسردگی خدامی ونه چقد واسش ناراحت شدم گر ...

آره والا منم خیلی نارحت شدم واسش خیلی هم گریه کردم و نذر کردم ولی خوب لیاقت ندارن ..

بیخی بیا زندگی کنیم 😁🌺💫🥰💌😅

گاهی (نه!)  همیشه  شادترین غمگین جهانم:).         ♡𝐁𝐓𝐒|𝐀𝐑𝐌𝐘♬.  

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
آره والا منم خیلی نارحت شدم واسش خیلی هم گریه کردم و نذر کردم ولی خوب لیاقت ندارن .. بیخی بیا زندگی ...

خودمونو عشق است 😉😎😌🧚‍♂️🌺

ٱنهایی که به زندگی دیگران نور میبخشند،روزی خورشید خواهند شد:)🌝.اولین حسی ک بعد از شنیدن خبر پیشرفت کسی بهت دست میده.معرف شخصیت درونته.

نمیتونم بگم به هیچچچچ کس

فقط 19 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حال‌ام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه  فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین  )

با یکی از یه جای خیلی دور از خودم دوست مجازی بودم چون دیگه دید به هم نمیرسیم با دختری که مامانش انتخاب کرده بود نامزد کرد گفت بعد از ازدواج با هم قایمکی حرف بزنیم من گفتم وجدانم اجازه نمیده اون هم گفت اما من تو رو دوست دارم اگه نزدیکم بودی با تو ازدواج میکردم گفتم تو دیگه نامزد داری به فکر من نباش با این که ته دلم یه چیز دیگه بود خدا رو شکر دیگه به من پیام نداد از اون به بعد با این که خیلی دلتنگش بودم و دلم میخواست فقط یه بار دیگه باهاش حرف بزنم و از اون دختره هم بدم میومد خیلی حسودی میکردم بهش اما الان خیلی خوشحالم و حس بهتری دارم که گول شیطون رو نخوردیم که زندگی همجنسم رو خراب بکنم و اون هم حتما فراموشم کرده بعد از این همه وقت امیدوارم که زندگی خوبی داشته باشن تا ابد☺(لطفا قضاوت و فحاشی نکنین دیگه با هم در ارتباط نیستیم اصلا فقط گفتم که سبک بشم و بگم که چه احساس خوبی داره که از الوده شدن به گناه نجات پیدا بکنی و نفرین کسی رو برای خودت نخری)

عزیزی که داری امضام رو میخونی میشه برای حاجتم صلوات یا هر سوره ای که لطفته برام بخونی؟اگه خوندی ریپلای بکن که من هم برات بخونم☺😊🙏 زندگی برای همه یکسان عشق نمیورزه و با شعار دادن هیچوقت زندگی بهتر نشد...  

از داد زدن و گیر دادن به بچه ها خسته شدم. ..کاش درکم میکردن. ..دلم میخواست تنهایی میرفتم زیارت امام رضا یا امام حسین واسه یه هفته آروم میشدم برمیگشتم 

ما پادشاه را کشتیم، سعی کردیم دنیا را تغییر بدهیم. حالا تنها چیزی که گیرمان آمده، یک پادشاه جدید بدتر است .. اینجا سرزمینی ست که برای آزادی جنگیدیم ولی حالا برای نان می جنگیم. نکته ی عدالت این است که همه وقتی برابر می شوند که مُرده اند.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730