2733
2734
عنوان

مشکل خاصی ندارم😐

181 بازدید | 33 پست

ولی واقعا دلم نمیخواد زندگی کنم 

یعنی جدی جدی هااا

یعنی همش فکر میکنم نکنه من زیاد عمر کنم😭



من اصلا حوصله ندارم هااا گفتههه باشمممم


چمه؟

خوب میشم؟

۱_آیا خل شدم 

۲_آیا خوشی زده زیر دلم(درست نوشتم اینو🤔)

۳_آیا مشکل خاص دارم نمیدانم

۴_آیا نمیدانم که نمیدانم

۵_از دست رفتم


من نه منم .نه من منم .پس من کیم ؟!!🤔😒

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738

افسردگی 

فقط برای زیبایی خودت موهایت را شانه نزن ، گاهی مویت را شانه کن فقط برای خود مو ؛ او می خواهد مرتب باشد اما زبان سخن ندارد ، تو بر خال خالش دست بکش دندانت را مسواک کن فقط برای خود دندان ، او می خواهد تمیز باشد اما نمی تواند بگوید ، تو به او برس . به داد مخلوقاتی برس و کمکشان کن که توان تشکر از تو را ندارند . به مورچه ها غذا بده ، برگ درختان را نوازش کن ، خاک طاقچه را پاک کن ، اگر به مخلوقی کمک کنی و او در ازای کمک تو جای دیگر برایت جبران کند ، با جهان بی حساب می شوی ، اما اگر بی زبانها را آراسته کنی ، جهان به تو بدهکار می شود و بدهی خود را مانند تصویرت در آینه به تو پس می دهد . اگر یک مشت گندم به جهان بدهی ، جهان هم با همان حرکت دست تو مانند تصویر در آینه ، یک مشت گندم به تو می دهد ، با این تفاوت که مشت جهان بزرگتر است .

فاز دپ برداشتی

دیگه اهنگ غمگین گوش نکن 

متنای انگیزشی بخون

فمنیسم،،،دنبال برابری ،جهانی بهتر ، دنیایی که یه دختر بخاطر اینکه یه دختره آزادیشو ازش نگیرن !!! وقتی شب رفت بیرون از خونه بهش توهین نشه ، امنیت داشته باشه ،،، چه زن های ایرانی که به جای آواز خوندن مجبور نشدن سبزی پاک کنن چون فقط این جماعت معتقده صدای زن حروم و شنیدنش گناه ، زن باید تو خونه ظرف بشوره و سبزی پاک کنه :) ،،،وقتی تو بلاد کفر میرن مریخ و فیلمای درمورد پریودشون اسکار میگیره ، ما هنوز درگیر کیسه مشکی برای نوار بهداشتی هستیم :)))))طبق قانون ازدواج با دختر سیزده ساله هیچ‌ مشکلی نداره چون اونقدر بالغ شده که بتونه یک آدم دیگه رو هم به زندگی بیاره ، ولی همون دختر بالغ حق رای دادن،  گواهینامه داشتن ، بدون اجازه پدر از کشور خارج شدن ، حق مستقل شدن و حق به سرپرستی گرفتن یک فرزند رو نداره . ،،، این همون دنیاییه که یه عده تهی مغز ساختن ... اما میشه تغیبرش داد ... تغییر از من شروع میشه ، از تو شروع میشه، از ما شروع میشه ؛)
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز