2733
2734
عنوان

یک بیت شعر یا هرچی ک دوست دارید مهمونم کنید🍃

| مشاهده متن کامل بحث + 404 بازدید | 85 پست

مرا ۱۰۰۰ امید است و هر هزار تویییییییی

در زندگی یاد گرفتم: با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند😏با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند🙄از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز از من بیزار خواهد بود😏و تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم🙄و سه چیز را هرگز فراموش نمیکنم:۱-به همه نمیتوانم کمک کنم۲-همه چیز را نمیتوانم عوض کنم۳-همه من را دوست نخواهند داشت(فدای سرم😊)

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
2738

انی ما بچانی دهری ...انی من حبک بچیت  

چان مگفول باب گلبی .. وانته من یا باب اجیت؟؟؟  

زمانه نتوانست اشک را مهمان چشم هایم کند ..انچه من برایش اشک ریختم عشق تو بود... درب قلب من بسته بود . نمیدانم از کدام در وارد شدی؟؟!  

ای نوبهار عاشقان ، داری خبر از یار ما ؟

ای از تو آبستن چمن ، و ای از تو خندان باغها 

ای بادهای خوش نفس ، عشاق را فریادرس

ای پاکتر از جان و جا ،  آخر کجا بودی کجا

ز آتش پنهان عشق هر که شد افروخته    *    دود نخیزد از او، چون نفس سوخته    *   دلبر بی خشم و کین، گلبن بی رنگ و بو ست    *   دلکش پروانه نیست، شمع نیفروخته     *   در وطن خود گهر، آبله ای بیش نیست  *   کی به عزیزی رسد، یوسف نفروخته

بنویسید شب تار سحر می گردد

یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری (س) 

ان شاءالله همیشه سلامت باشید

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود/ خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود/ ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه /گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود .دلت رو مهمون کن به یه صلوات زیبا برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج)  #تا پای جان مطیع فرمان رهبریم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز