2737
2734
عنوان

قبل از بدنیا آمدن یک ستاره ای - بخش نخست

| مشاهده متن کامل بحث + 827 بازدید | 78 پست

برخی از ژانرها بمانند Metal در شاخه هایی چون Doom، Dark یا Death و برخی دگیر که پرداختن به آنها می تواند مدت زمان بسیاری را خواستار باشد قادر است به نوعی حسی منفی درونتان تزریق کند. برای دانستن اینکه چه موسیقی را باید شنید ما چند ژانر مختلف را برای این کار به شما معرفی میکنیم که خود این ژانر ها نیز باید با نوازنده های شناخته شده و دارای استاندارد مناسبی باشد برای نمونه موسیقی هایی که از منابع نامعتبر و ناشناخته ای از جمله Torrent دانلود میگردد می تواند با نُت های نامناسب همراه باشد.


ambient

new age

piano classical

Instrumental

از این رو ژانرهای فوق را می توانید برای تزکیه یا مدیتیشین پیشنهاد میدهیم ولی در کنار ژانر هایی چون Epic و دسته هایی از Post Rock را حین کارهای روزانه برای داشتن تمرکز بیشتر به شما پیشنهاد میکنیم. باید به این نکته بسیار توجه داشته باشید که در هنگام تهیه موسیقی منبعی که موسیقی را از آن دانلود تهیه میکنید باید ایمن و مطمن باشد.

از این رو موسیقی های متفرقه دیگر که آغشته به ترانه هستند را نیز با احتیاط زیادی برای گوش دادن بر گزینید و این را هیچگاه از خاطر نبرید هر ترانه ای را گوش ندهید و ترانه های غمگین اغشته به ادبیات منفی اگرچه حتی زیباترین اهنگ باشد ولی شما را به شکست وا میدارد و ممکن است تنها بازدهی آن پتانسیل پول آوری باشد. پس از این گونه موسیقی های خودداری ورزید.

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رویای جمعی یا شهود همگانی  

رویای جمعی به معنی دیدن رویا توسط دو یا چند تن در طی یک زمان یا توالی زمان های دیگر است به گونه ای که هر شخص در بخشی از رویا حضور داشته و آن را از دید خود می بیند.

اگر بخواهیم یکی از مهمترین رویاهای جمعی که تا به حال توسط ستاره ای ها تجربه شده است را بیان کنیم. می توان به رویای «اتفاق بزرگ» اشاره کرد. در این رویا شاهدان آن کسانی بودند که در جای جای آن شاهد مرگ و میر بسیاری از مردمان دیگر بوده و تنها بازماندگان این رویای نفس گیر بوده اند.

در طی این مشاهده برخی خورشید سرخ را دیده اند که پس از آن تاریکی همه جا را گرفته و یا برخی بخشی دیگر  دیده اند که جسمی آسمانی بر زمین برخورد کرده است. وجه اشتراک این رویا ها در مرگ و میر وسیع مردم است به گونه ای که در کسانی که شاهد برخود جسم آسمانی بوده اند، مردم پس از برخورد از سریعا به خاکستر تبدیل شده و از بین میرفتن و چیزی شبیه به انفجار هیدروژنی رخ میدهد. سایرین این رویا را در ابتدای ان شاهد بوده اند به گونه ای که ترسی همگانی تمامی مردم را به فرار بزرگی وا می‌دارد که این فرار قبل از وقوع این حوادث است.


در تجربه ای دیگر یک ساختمان با دیواره هایی از نوع درختان بلند سر تا سر آن را گرفته و محیط ان شبیه یک سازه مخروبه است که کارکنان داخل سازه در حال آزمایش روی افرادی هستند برخی در این رویا شاهد فرار خود از این ساختمان بوده و به سمت انتهای ساختمان می روند و طی فرار بیدار می شوند.


این دو نمونه و رویاهایی از موجودات فنا ناپذیر در دل زمین که به سطح راه یافته اند تا رویای های مربوط به برابری حقوق بانوان و رویدادهای آن توسط بسیاری از مردمان ستاره ای مشاهده گردیده است. و همانطور که ذکر شد هر شخص قادر به دیدن بخشی از رویا است و نمی توان به این بسنده کرد که آن بخش دیده شد کل ماجرای واقعی باشد با جمع آوری این گونه رویاها ما به وقایع جالبی رسیدیم که شامل این حقیقت بود که هر تکه از پازل معمای درون ستاره ای ها با کنار هم چیده شدن می تواند از وقوع یک حادثه تا نمایان شدن یک حقیقت کمک کند که شاید این حقیقت به خانواده واقعی فرد، زندگی و حتی سرزمینش منتهی بشود.

در آینده به قدرتهای ستاره ای ها و سرزمین واقعی آنان و خاستگاهشان اشاراتی خواهد شد.


طوفان ذهنی

در برخی از گفتگوها یا جلسات کاری و یا مجلسی که در مورد موضوعی خاص بحث می شود گاها این گونه گفتگو ها به نتیجه نرسیده و دچار هرج و مرج شده و نتیجه ای ندارد. عامل اصلی این رویداد همان تداخل شهود همگانی است و سطح دید هر فرد نسبت به چیزی که دیده است و فکر میکند اون تماما حقیقت را دیده است. در این گونه وقایع باید همانطور که ذکر شد همه شهود خود را در پی بحث بیان و پس از اینکه تصویری واضح از شهود دریافت کردند به حل کردن یا پیگیری ان بپردازند. چون هر کدام بخشی از آنرا در درونشان دارند.


چرا شهود؟

شهود همگانی همیشه در یک زمان نبوده و طی ادواری  مختلف توسط ستاره ای ها تجربه میگردد. برای نمونه این شهود توسط پدر بزرگ یا نوه وی مشاهده می شود. در برخی مواقع شهود همگانی به شکلی رخ میدهد که در طی یک زمان واحد توسط بسیاری از مردم یک ناحیه مشاهده میگردد. که این رخ داد بارها در شهر هایی چون کرج و شیراز رخ داده است و هدف اصلی آن امید دادن به ستاره ای ها است و این رویا به شکل مشاهده یک نور متعالی یا ظهور شرایطی بسیار زیبا بوده و منبع اصلی آن ممکن است یک عالم ستاره ای  یا منبعی خارجی باشد که از سمت الهی است. در شهود همگانی و رویاهای جمعی افراد خاصی در نواحی مختلف احساسات نادری را تجربه میکنند برای نمونه زمانی که کشتی مربوط به دانش آموزان ژاپنی پارسال غرق شد در اقسانقاط دنیا برخی از مردم از پدیده ای عجیب در تویتر نوشته هایی را قرار میدهند به طوری که برخی طی زمان غرق شدن کشتی ژاپنی حتی با این که در آنسوی جهان هستند  احساس خفگی داشته و دلیلی برای ان که رخ داده نداشتند که این موضوع ممکن است بی ربط با غرق شدن دانش آموزان ژاپنی نیست و این رخ داد شبیه به تله پاتی بین مادر و فرزند ولی از نوع ارتباط ستاره ای باشد. تنش های جمعی ستاره ای ها بروی اغلب همنوعان ساکن زمین تاثیر می‌گذارد و مثل نبض میزند.


و اما چه باید کرد؟

در انتها باید بررسی کرد که با رویای جمعی چه باید کرد، حال آنکه بسیاری از این شهود ها ممکن است دردناک و وقایع آینده را بازگو کند ( برای نمونه رویاهایی مربوط به اتفاق بزرگ ) ولی جدا از این موضوع همه این شهودها تنها برای بیداری شماست که واقعا خود را شناخته و در قبال آنچه که باید باشید مسئولیت خود را قبول کنید. همانطور که ذکر شد ما به شما کمک میکنیم که قابلیت های خود را بشناسید پس این اطمینان را به شما می‌دهیم. رویاهای خود را نزدیک صبح یادداشت کنید و آنان را در کنار هم بچینید.

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               
2731

بودا، مسيح، زرتشت، لائوتسه و... همگي به يك آگاهي رسيده اند: هنر ساده گام نهادن دركانون وجود و مشاهده دنياي درون – جايي كه چشم اندازي كاملا متفاوت دارد. وقتي قدم در درون بگذاري، دنياي تو كاملا دگرگون مي شود. ديگر همان دنيا نيست. به يك معنا همه چيزي همان است و به معنايي ديگر هيچ چيزهمان نيست. اين تجربه چنان زيبا و سرمست كننده است كه واژگان از توصيف آن عاجزند. حتي شعر و موسيقي و رقص نيز از بيان آن ناتوان اند. هيچ راهي براي ابراز آن نيست. هركس خود بايد از آن آگاه شود. تنها راه، آگاه شدن از آن است.

شایستگی ذهن متفاوت از شایستگی عشق است. ذهن با احتیاط و مشکوک است؛ ذره ذره به پیش می‌رود. توصیه می‌کند "مراقب باش، از خودت محافظت کن". درحالیکه عشق می‌گوید: "خویشتن را رها کن."

ذهن قوی است، هرگز زمین نمی‌خورد درحالیکه عشق به خود صدمه می‌زند، در ویرانه‌ها می‌افتد.

ولی آیا اینطور نیست که اکثراً در ویرانه ها گنج را پیدا می‌کنیم؟


یک دلِ شکسته گنجهای زیادی در خود پنهان دارد.

"شمس تبریزی"

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               

مردمان ستاره ای نشان و جهان بینی


خاطرت کی رقم فیض پذیرد هیهات

مگر از نقش پراکنده ورق ساده کنی


حقیقت یک آیینه بزرگ بود که شکسته صد ها تکه شده و هر تکه اش را قومی بر داشته و خودش را در آن می ببنید و فکر می کند حقیقت هست

بعد بر سر دیدن حقیقت مجازی با خویش جنگ می کند

و هرکس میخواهد ثابت کند که او درست میگوید و جنگی در میان است همیشگی

جنگ هفتاد دو ملت را همه را  عذر بنه

چون ندیدند حقیقت ره  افسانه زدند  


مردمان ستاره ای نشان همه شان با هم در کنار هم حقیقت خویش را متوجه می شوند

تا بتواند تکه پازل های خویش را کامل بکند

در جهان فقط یک قوم توانایی اتحاد هفتاد دو ملت را دارد آن نیز یک ایرانی هست


فردی از نوادگان کوروش کبیر که توانست تمام ادیان را درک بکند و برای همه آنها احترام قائل شد و امپراطوری خویش را بنا کرد


💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               

ببخشید حالت تهوع گرفتم اصلا نخوندم🥴🥴🥴🥴

😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    

https://uupload.ir/files/p498_photo_2021-01-21_17-41-13.jpg

شمس تبریزی... ستاره ای خورشید نشان
مولوی.. ستاره ای مشعل نشان
شمس وقتی توانستن خورشید را به جهان هدیه کند که با یک مشعل نشان همراه شد و با هم نورشان را به جهان هدیه داد
اتحاد نور یک حقیقت است

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               
2738

https://uupload.ir/files/eq8p_photo_2021-01-21_17-45-25.jpg

فرعون مصر  ستاره ای خورشید نشان
خصوصیت های خورشید نشان کسب احترام از درگاه فرشتگان هست و دیگر ستاره ای ها هست
مثل شمس تبریزی که مورد احترام مولانا قرار گرفت

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               

https://uupload.ir/files/c5m_photo_2021-01-21_17-46-52.jpg

زرتشت ستاره ای مشعل  نشان جام نشان
جام نشان جامی که آتش هفت عالم در آن محفوظ هست خورشید هفت عالم
برخی از ستاره ای ها چند نشان هستن

--------------

https://uupload.ir/files/0uj3_photo_2021-01-21_17-46-55.jpg

مسیح  ستاره ای مشعل نشان جام نشان
همچو زرتشت در ایران اون نیز مشعل نشان جام نشان بود که نور خدا را به زمین هدیه داد و.....

------------

https://uupload.ir/files/mrko_photo_2021-01-21_17-47-18.jpg

اشو ستاره ای مشعل نشان
همچو مولوی ولی هنوز با یک شمس برخورد نکرد که اشراق خویش را کامل بکنه بخاطر همین در برخی جوامع پذیرفته نیست ولی اون مشعل داری اش را انجام می دهد

---------------

https://uupload.ir/files/pm8r_ی.gif

ابن سینا ستاره ای مار نشان
بخاطر همین در علم پزشکی سمبل مار نمادین قرار گرفته چون کسانی که علم پزشکی را آموختن از نور ستاره ای مار نشان می باشد

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               

شعاع نور  خالق جهان   نور حقیقت  

دو نور   جهان خیر و شر

سه نور جهان پاسبان نور

پنچ نور جهان انتشار دهنده نور

هفت نور هفت عالم و دروازه ستارگان

دوازده نور پاسبان های نور در بعد پنچم و زمین

بیست یک نور  پاسبان های نور 12نور در زمین

40مقام جایگاه چهل پاسبان نور 21 شعاع نور که از دوازده شعاع نور منشع می گیرد

درکش شاید سخت باشد ولی بسیار دقیق می باشد

هر ستاره ای مطلق به یکی از این نور ها هست

جایگاه خویش را آیا آگاه هستید؟

آیا آگاه هستید نورتان ستاره درونشان از کجاست و تحت پوشش چه نوری هستید؟

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               

هر که تو بینی ز سپید و سیاه

بر سرکاری است درین کارگاه

جغد که شوم است به افسانه

دربلبل گنج است به ویرانه

درهر که درین پرده نشانیش هست

درخور تن قیمت جانیش هست

نظامی گنجوی  


سخن نظامی در زمینه جایگاه و نشان مردمان ستاره ای در عالم


💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               

برگزیده شدن در ستاره ای ها - بخش دوم

اکنون به شیوه برگزیده شدن به صورت شهودی می پردازیم. در این شیوه افرد در حین دیدن رویا و از طریق زبان قلب متوجه برگزیده شدن می گردند.

زبان قلب چیست؟

آیا درون رویا متوجه شده اید که می توانید به زبان های چینی، روسی، انگلیسی و یا سایر زبان ها غیر از زبان مادری خود تکلم داشته باشید ولی به شکلی که هرگز در بیداری توانایی این کار را نداشته ولی آنچنان فصحیح و روان سخن میگفتید که آنرا محال فرض میگرفتید.


زبان قلب زبانی است که از طریق آن شما با کل ستاره ای ها با هر زبان و گویش و فرهنگی می توانید ارتباط داشته باشید به طوری که یک فرد فارسی زبان می تواند از طریق این زبان با همتای خودش در کشوری دیگر تعامل داشته باشد به طوری که به صورت آگاهانه این کار نیازمند یادگیری زبان طرف مقابل است. اما زبان قلب حتی برای ارتباط میان عالم نور و فرشتگاه نیز کاربرد دارد، به طوری که وقتی درون رویا با افراد نورانی یا نور و یا حتی عالم گذشتان تکلم دارید در اصل با همان زبان قلب در حال تکلم هستید. الفبای زبان قلب بدون هیچ قاعده ای تنها از طریق اصل درون صورت میگیرد. زبانی که توسط نوزادان قبل درک است و برخی از افراد با زبان قلب وقتی با نوزادان سخن می گویند بی آنکه به صورت ظاهری هیچ سخنی رد و بدل نمیشود ولی نوزاد آنرا درک و بدون دلیل به فردی که به آن خیر مانده لبخند میزند.


زبان قلب و ارتباط آن با برگزیده شدن

شما چگونه برای کل مردمان جهان طلب بخشش و صلح کرده و آرزوی اکران عشق جهانی را دارید؟ بارها پیش آمده این خواسته را تصور میکنید یا با زبان خود میگوئید و یا درون قلب زمزمه میکنید. در برخی موارد خواسته شما به طور معجزه آسایی براورده می شود. برای آسان شدن این مبحث یک مثالی را که ممکن است برای خیلی از شما رخ داده است مطرح میکنیم. برخی اوقات پیشامده که ارزوی این را داشته اید که برای نهار غذای مورد علاقه خود را میل کنید و به طور کاملا اتفاقی و معجزه آسایی برای ظهر نهاری که شما تمایل به ان داشته اید بر سر سفره قرار دارد. در مثالی دیگر یک فرد آرزو دارد که در جایی مشغول به کار شود که مدتها در انتظار آن است با اروزی قلبی خواستار آن است که به ناگاه مدتی پس از آن تماسی مبنی بر فراخواندن برای کار دریافت میکند. در بسیاری از موارد افراد با بیان اینکه گویی درونم ندایی آمده که کاری را انجام بدهم از این واقعه شگفت آور می شوند. برای نمونه وقتی شما خواستار این هستید که دوست شما که مدتهاست از آن خبر ندارید از حالتان خبری بگیرد شما با زبان قلبی با وی سخن می گویید و این به صورت زبان قلب درون دوست شما تبدیل به ندای قلبی می شود و از حال شما خبر میگیرد.

در بیشتر موارد برگزیده شدن درون رویا به صورت شهود انجام می پذیرد ولی دلیل آن چه است؟ تا به اینجای مطلب متوجه این موضوع شده اید که تعامل شما با پروردگار و حتی سایر افراد به صورت زبان قلب امکان پذیر است برای این موضوع فرشتگان قادرند با هر گویشی با افراد ارتباط داشته باشند. با این اصل رویا می تواند زبان واحد مردمان کل جهان باشد و تنها کانالی که ذاتا تمامی افراد از هر قوم و تباری قادر به درک آن هستند. از فردی بی سواد گرفته تا شخصی با مدارک والای دانش در این سطح همه با هم برابر هستند.

برگزیده شدن در برخی از ستاره ای ها به صورت صدایی مصمم و تاکیید آن شنیده می شود حتی با اینکه ممکن است تصور بر آن باشد عبارت "برگزیده شدن" به زبان شما باشد ولی اینگونه نیست این همان گویش و زبان قلب است.

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730