2703
2553
عنوان

لنز طبی روزانه چیست

660 بازدید | 0 پست

لنزهای تماسی یکی از مواردی است که امروزه نسبت به عینک بسیار رایج شده است و توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند و بسیار مورد علاقه افرادی است که از بیماری های چشمی رنج می برند.

لنزهای تماسی یکبار مصرف روزانه

این لنزها همانطور که از نامش پیداست یکبار مصرف هستند، به این معنی که شما در ابتدای روز آنها را در چشم می گذارید و در پایان شب آنها را از چشم برمیدارید و دور می اندازید. مدت زمانی که می توانید هر روز آنها را استفاده کنید، بستگی به مارک تجاری دارد، اما بعضی از آنها را می توان تا ۱۶ ساعت در روز استفاده کرد. پس از برداشتن آن از چشم، می توان آنها را با یک جفت تازه جایگزین کرد، اما شما هرگز نباید از همان لنزهایی که استفاده کرده اید، دیگر استفاده کنید.

– در صورت داشتن نزدیک بینی از می توان استفاده کرد.

– همچنین می توانید از لنزهای روزانه برای دوربینی استفاده کنید.

– برای درمان آستیگماتیسم لنزهای تماسی روزانه وجود دارد.

– از این لنزها برای مقابله با اثرات پیرچشمی هم استفاده می شود.

در اینجا پیشنهاد میدم اطلاعات مربوط به لنز طبی روزانه ایراپتیکس که از کیفیت بالایی برخوردار است را در سایت دیالنز مشاهده کنید

بسیاری از افراد  را انتخاب می کنند زیرا سطح بالایی از نظافت را دارند. اگرچه لنزهای تماسی ماهانه و دو هفته ای از نظر بهداشتی و استفاده، راحت هستند، اما برای عملکرد مداوم نمی توانند با یک لنز روزانه مطابقت داشته باشند.

مردم معمولاً دوست دارند لنزهای تماسی روزانه را برای راحتی مطلوب استفاده کنند. بدون نیاز به تمیز کردن و ذخیره سازی محلول در شب، می توانید به راحتی لنزهای خود را دور بریزید. سپس روز دیگر کافی است لنز جدیدی را باز کرده و از لنزهای تمیز خود لذت ببرید.

لنزهای روزانه از جنس سیلیکون هیدروژن تهیه می شوند. این ماده برای راحتی چشم ها و دریافت اکسیژن بسیار مناسب است. علاوه براین لنزهای طبی روزانه دارای مواد مرطوب کننده هم هستند که برای ماندگاری راحت مد نظر است.

می توان گفت که لنز روزانه، از طرف همه چشم پزشک ها بی خطرترین و راحت ترین لنزها شناخته می شود.استفاده از لنز روزانه برای افرادی که مستعد آلرژی هستند و چشمان حساسی دارند، توصیه می شود.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687