2733
2734
عنوان

چیکار کنم از دست نامزدم؟میترسم

719 بازدید | 78 پست

بچها از الان بگم هیچی از رابطمون نمیدونین قضاوت نکنید یا بی احترامی نکنید بهش ناراحت میشم:(

ولی میگه بیا قرص بخوریم خودکشی کنیم 😑یا میگه میخام خودکشی کنم.نگید روانپزشک چون رفته 

چ کنم؟

تیکر بارداری نیست:/


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم 

یعنی نمیگه چرا خودکشی کنیم خب حتما یه مشکلی داره 

💌خدایا توکه تنهایی با کی حرف میزنی که اینقدر آرومی ////متنفرم از زندگیم از تک تک لحظاتش از تموم استرس هام از همه ترس هام 
2731
2738

یا خدا 😱😱😱😱

همیشه گفتم 👑 سرمی تا بفهمی شاه کیه.          روشنفکری در اروپا : تحصیلات عالیه *مطالعات گسترده *اطلاعات عمومی بسیار بالا *نوشتن کتاب و مقاله *سفر به نقاط مختلف دنیا *شخصیت و انسانیت بالا *احترام به تمامی مذاهب و عقاید*و...                        روشن فکری در ایران :کشیدن سیگار و خوردن قهوه *مخالفت با دین و مذاهب *خواندن جملاتی چند از نیچه *طلاق گرفتن *موزیک خارجی گوش کردن *مخالفت با چیزی که بقیه موافقن *موافقت با چیزی که بقیه مخالفن *نگهداری سگ یا گربه و آن را به اندازه فرزند نداشته عزیز شمردن *و...     قابل توجه خانومایی که ادای روشنفکرارو در میارن اونم با فحش دادن به شوهر بقیه و گفتن جمله معروف بزن تو دهنش 😒. میتینگ آنلاین غیبت از فامیلای شوهر، دیگه لازم نیست بریم در حیاط بشینیم 😁😅. دست و جیغ و هورررا 😜. 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز