2733
2734

امشب غم عالم از عرش تا فرش معطوف به خانه علی(ع) است که یاس کبودش را شبانه غسل می‌دهد و حسنین در ماتم پر کشیدن مادرشان با چشمان بارانی شاهد این همه غربت آل نبی شده‌اند.

پیامبر اکرم (ص) در  وصف مقام ایشان فرمود:

«فاطمه (س) پاره تن من است هر که او را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است.»


فاطمه (س)، شبانه با بدرقه ملائکه به دیدار پدر می‌رود و زمین را تا ابد، داغدار فقدان خود می‌کند، بانویی که پیامبر (ص) درباره خلقتش اینگونه فرمود:

«نور فاطمه قبل از خلقت زمین و آسمان آفریده شد»، بعضی از مردم عرض کردند: ای پیامبر خدا! پس زهرا از آدمیان نیست؟ ایشان  فرمودند: «فاطمه حوریه بشری است».


دردانه پیامبر مهر و مهربانی است که امشبغریبانه به آغوش خاک سپرده می‌شود و نه فرزندان خود که جهانی را در نبودش به یتیمی می‌کشاند.

یاس کبودی که تا آمدن مهدی فاطمه(عج)،گمنام و بی نشان خواهد ماند، اگر چه عطر یاسش امشب تا قیامت مشام شیعیان و رهروانش را معطر خواهد کرد.


امید که بینش فاطمی و حجب و حیای مادری که در راه دفاع از اسلام و امام زمانش  پرپر شد، را نه در یک دهه و یک روز بلکه در تمام روزهای عمر مورد توجه قرار دهیم.


شهادت ام ابیها، زهرای مرضیه سلام الله علیها، تسلیت باد.


🔮لبَّیک یاحسَین (*لک لبَّیک یابن الزهراء *)🔮لَّعنتخدا بر یزید ملعون 😷، خبیث ،پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ب فاطمه زهرابگین میدونم کسی حاجت منونمیده فقط ازش میخوام مرگمو ازخدا بگیره.

اگه امضامودیدی برای امام رضاوپسرش امام جوادصلوات بفرس❤❤❤❤دعاکنین حاجت منم بده من منتظرمعجزشم😄😄😄
2728

جانم فاطمه 🖤

بعضی شبا عجیب دلتنگت میشم نمیدونم واقعا نمیدونم به هر دری زدم که قسمتم بشی اما نمیشه من از خدا فقط یه چیز میخوام اونم لحظه ای که خودمو توی لباس عروس دیدم حداقل با اونی که دوسش دارم باشم میدونی از اون دردناک تر چیه؟؟؟تو حتی نمیدونی من حاضرم برات تک تک استخون هامم بدم یادت باشه هیچکس اندازه من نمیتونه دوستت داشته باشه این چند بیت شعر تقدیم به خودت عزیزترینمA❤️میخوام بدونی که دلم داره برات پر میزنه🕊مثل یه داروغه شبا به هر دری سر میزنه 🥺وقتی میای با اون چشات دنیامو پر نور می کنی💫غصه ی تنها موندن و از دل من دور می کنی 🥹عمری اگه نگات کنم از دیدنت سیر نمیشم😍بدون که عشق تو زده خیمه به صحرای دلم 🫀اگر که باور نداری گوش کن به حرفای دلم...

تسلیت میگم به همگی....

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
2738

@زینکی    

گلم میشه درخواستمو قبول کنی شما پنج شنبه داری میری زیارت لطفا پیغام منم به حرمت خودحضرت رضا به اقابگو یه نامه واسه حضرت نوشتم میشه لطفا شماکه داری پنج شنبه میری حرم نامه حاجت منم واسه اقابخونی ممنون🌷🌷🌷

🔮لبَّیک یاحسَین (*لک لبَّیک یابن الزهراء *)🔮لَّعنتخدا بر یزید ملعون 😷، خبیث ،پست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز